0 812
Перед МОН стоїть завдання розробити концепцію розвитку ІКТ в освіті, – Олег Дерев’янко Лютий 4th, 2016 Ірина Залеська
der

«Комп’ютерна наука – це базова навичка, яку треба розвивати не лише в самій галузі інформаційно-комунікаційних технологій, а й у знаннях з усіх галузей». На цьому наголосив заступник міністра освіти і науки – керівник апарату Олег Дерев’янко під час парламентських слухань «Реформи галузі інформаційно-комунікаційних технологій та розвиток інформаційного простору України» 3 лютого 2016 року.

За словами Олега Дерев’янка, з метою розвитку ІКТ в освіті Міносвіти почало впроваджувати два важливі проекти.  «Поки ми будемо реалізовувати системні зміни, перевчати 500 тисяч учителів і викладачів, оснащувати наші школи, нам треба реалізувати проекти, якими сьогодні вже займається Інститут модернізації змісту освіти», – зазначив заступник міністра.

Перший проект – це «Академія навичок», що був розроблений у громадському середовищі та фінансується фондом Вишеградської четвірки. Цей проект спрямований на неформальну освіту, зокрема, навчання студентів і дорослих. Він містить уже близько 150 лекцій, півтори тисячі тестів від 40 відомих експертів із різних напрямів освіти і надалі буде розвиватися.

Другий проект, над яким працює Інститут модернізації змісту освіти МОН, – це створення сучасної онлайн-платформи для дистанційної освіти школярів та обміну досвідом для вчителів. «Ця платформа дасть можливість навчати дітей із Криму або дітей, які залишаються на неконтрольованих територіях, а також забезпечить рівний доступ до найкращого освітнього контенту в Україні», – зазначив заступник міністра.

Олег Дерев’янко повідомив, що сьогодні перед Міністерством освіти і науки стоїть завдання розробити концепцію розвитку ІКТ в освіті. З цією метою при міністерстві буде створена експертна рада.

Окрім того, міністерство пропонує внести зміни до Постанови КМУ № 65 від 01.03.2014, що дадуть змогу відновити державно-цільові програми в галузі ІКТ в освіті і закупівлі навчальними закладами сучасної комп’ютерної техніки, обладнання і програмного забезпечення.

Заступник міністра звернув увагу на забезпечення фінансуванням розробки онлайн-платформи для дистанційної освіти школярів, а також на необхідність зміни Міністерством охорони здоров’я спільно з МОН Державних санітарних правил та норм щодо облаштування та використання навчальними закладами комп’ютерної техніки в освітньому процесі відповідно до кращих світових практик.

Слід зазначити, що проведення парламентських слухань щодо галузі інформаційно-комунікаційних технологій та розвитку інформаційного простору України зумовлене необхідністю комплексного вивчення стану проведення реформ у галузі, передбачених низкою документів. Ініціатором слухань став Комітет Верховної Ради України з питань інформатизації та зв’язку. Готуючись до слухань, уряд розробив інформаційно-аналітичний матеріал, уже на підготовчому етапі було окреслено коло питань і в основному сформовано бачення пріоритетів, а також проблем, які потребують негайного вирішення.

У парламентських слуханнях узяли участь народні депутати України, представники центральних органів державної влади, провідні вчені, представники галузевих підприємств, освітяни.

Пропозиції від Міністерства освіти і науки України до протокольного рішення парламентських слухань «Реформування галузі інформаційно-комунікаційних технологій та розвиток інформаційного простору України».

Презентація доповіді заступника міністра Олега Дерев’янка «ІКТ в освіті. Стратегія і пріоритети».

Докладніше про парламентські слухання.

Інформація МОНУ

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *