0 974
Цифрові технології на службі в освітян – форум спільноти Google Лютий 10th, 2016 Юлія Осіння
1455048249_1google-006-of-073

Настає такий критичний момент, від якого вчитель уже не може працювати без сучасних технологій. Він починає використовувати різноманітні сервіси не лише задля полегшення своєї роботи, а й для комунікації з колегами, учнями, батьками, суспільством.

Сьогодні такі сервіси, як e-mail, пошук в Інтернеті, Skype-дзвінки, стали незамінними, а завдяки їх зручності ще й універсальними. Проте існує багато нових потрібних для педагогів інструментів у щоденній роботі, для цікавого навчання й розвитку критичного мислення школярів, які є у вільному доступі та які варто спробувати.

Поширювати вірус розуміння нескладних технологій узялися учасники Форуму «Цифрове перетворення освіти» спільноти Google Educator Group Ukraine. Захід зібрав освітян, науковців, управлінців та майстрів на всі руки використовувати інформаційні технології. А для відкритого обміну досвідом було запрошено педагогів-новаторів з Естонії, Білорусі та України.

Формат зустрічі – неформальне спілкування педагогів у дружньому колі, де є нагода розповісти про свою натхненну працю, про інноваційні родзинки, відкриття й використання ІКТ під час навчання.

Обговорення педагогічних можливостей стосувалися найперше безпеки дитини в Інтернеті, нової якості освіти, цифрових технологій на службі в освітян, впровадження Google Apps for Education, використання інструментів Google.

Організатори «Навчаємося з Google» – освітянки Наталія Саражинська, Наталія Гущина та Антоніна Букач – переконані, що найкращим джерелом натхнення для вчителя є інший вчитель. А якщо він ще й може допомогти, підказати й поділитися власним досвідом – то він точно сучасний педагог ХХІ століття, який сам несе інновації в освіту.

У День безпечного Інтернету, з яким збіглося в часі проведення форуму, Елайджа Лаваль – експерт з безпеки Google, який включався через Skype, – озвучив одну дуже важливу річ: компанія Google пропонує багато безкоштовних веб-сервісів, проте саме батьки мають подбати про те, щоб діти бачили лише належний контент, без насилля, катастроф тощо. Він коротко презентував продукти Google та ознайомив із налаштуваннями задля безпечного пошуку, захисту конфіденційності та блокування небажаних користувачів.

Доволі цікавим був досвід Людмили Рождественської (м. Таллінн) щодо впровадження STREM-шкіл – інноваційної системи навчання для школярів, що спрямована на розвиток дитячої технічної творчості в розрізі математики, фізики та астрономії, хімії та біології, інформатики та мистецьких наук. Така система освіти навчає жити в реальному швидкозмінному світі, вміти реагувати на зміни, критично мислити і бути розвиненою творчою особистістю.

Колега з Мінська Ірина Васильєва презентувала неформальну освіту республіки Білорусь, зупинившись на дистанційному всеобучі учителів, різноманітних корисних ресурсів, очно-дистанційних семінарах, які пропонує та проводить Національний інститут освіти.

Завершився продуктивний робочий день кількома баркемпами – неформальними, відкритими інтерактивними зустрічами. Своїми доробками поділилися педагоги з Києва, Вінниці, Тернополя, Білої Церкви, Шостки, Миколаєва.

Загалом Форум «Цифрове перетворення освіти», організований у партнерстві Google Україна, спільнотою GEG-Ukraine, Інститутом модернізації змісту освіти МОН України, став унікальним майданчиком для широкої співпраці, обміну досвідом та ідеями щодо використання цифрових рішень та інструментів Google в навчальному процесі.

Джерело:  Профспілка працівників освіти і науки України

 

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *