0 398
У столиці педагоги-позашкільники опановували основи фандрайзингу Лютий 12th, 2016 Юлія Осіння
fanrejzing-11.02.2016.9cc9b7bf3438cab9d2b18d210cc1e81a6977

Нещодавно у столичному Національному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді для працівників позашкільних навчальних закладів відбувся навчальний тренінг з питань планування роботи закладу, організації фандрайзингу та грантової діяльності.

У процесі навчання розглядалися особливості результативної роботи зі спонсорами, грантодавцями та меценатами; принципи та структура проектного менеджменту; етапи створення проекту, його бюджетування, оцінювання та складання звітності за проектом; секрети проведення піар-кампанії для потенціальних спонсорів.

Програма тренінгу складалася з трьох блоків:

І блок: тренінг з основ фандрейзингу, під час якого учасники отримали системний підхід до пошуку фінансування та роботи з потенційними та наявними донорами, розробили фандрейзингову стратегію організації та її чітке формулювання;

ІІ блок: тренінг зі створення операційного плану діяльності організації за проектами, адміністративною діяльністю, організаційним розвитком, синхронізація проектних планів;

ІІІ блок: тренінг з розробки стратегічного планування діяльності організації. Мета – посилення знань та навиків представників організації у питаннях стратегічного планування та стратегічного менеджменту, підготовка власного стратегічного плану організації.

У процесі навчання були розглянуті наступні питання:

  • розуміння особливостей роботи зі спонсорами, грантодавцями, меценатами;
  • розуміння принципів і структури проектного менеджменту;
  • опрацювання етапів створення проекту;
    бюджетування проекту;
  • механізм оцінки та складання звітності за проектом;
  • способи розвитку себе як організатора проектів і як фандрайзерів;
  • краудфандінг та краудсорсінг;
  • висвітлення проекту;
  • позиціонування організації для різних донорів.

Під час навчання тренери використовували сучасні інноваційні комунікаційні технології, а також модераційні прийоми для організації високоякісної парної та групової комунікації учасників.

Учасниками тренінгу стали 36 педагогічних працівників загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів із: Вінницької, Тернопільської, Чернігівської, Кіровоградської, Дніпропетровської, Івано-Франківської, Полтавської, Донецької, Тернопільської, Львівської, Сумської, Запорізької, Хмельницької, Рівненської, Черкаської, Київської, Житомирської, Чернівецької, Закарпатської областей та м. Києва.

Після закінчення навчання всі учасники отримали сертифікат.

Інформує прес-служба Національного еколого-натуралістичного центру

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *