0 905
Про психолого-педагогічний та офтальмологічний супровід дітей з порушеннями зору говорили на семінарі Березень 29th, 2016 Ірина Залеська
inklyuzivna-osvita

24 – 25 березня в Києві відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Психолого-педагогічний та офтальмологічний супровід дітей з порушеннями зору в процесі інклюзивного навчання». Захід було проведено на базі загальноосвітньої школи № 281 І-ІІІ ступенів міста Києва спільно з кафедрою тифлопедагогіки факультету корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова, Національною медичною академією післядипломної освіти імені П.Л.Шупика, всеукраїнськими громадськими організаціями «Асоціація тифлопедагогів України», «Асоціація дитячих офтальмологів України».

Метою семінару було підвищення компетентності методистів,  керівників, педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів з інклюзивними та спеціальними класами для дітей з порушеннями зору щодо особливостей організації їх навчальної діяльності та охорони зору.

У семінарі взяли участь провідні вчені України у галузях тифлопедагогіки та офтальмології, представники обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, практичні психологи, тифлопедагоги ЗНЗ, дитячі офтальмологи, оптометристи, батьки дітей з порушеннями зору, учасники громадських організацій.

Учасники семінару ознайомились із напрямами діяльності Міністерства освіти і науки щодо соціалізації дітей з особливими освітніми потребами в контексті сучасної державної політики, з особливостями професійної підготовки тифлопедагогів до роботи в системі інклюзивної освіти. Також було заслухано доповіді щодо науково-методологічних засад упровадження інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами, важливості системної роботи з профілактики порушень зору у дітей та офтальмологічної складової супроводу їх навчання.

Учасники семінару ознайомилися з виставкою-презентацією підручників і навчальних посібників за тематикою роботи, відвідали майстер-класи кращих учителів інклюзивних та спеціальних класів загальноосвітніх шкіл. Роботу семінару завершено ухвалою резолюції.

Резолюція Всеукраїнського науково-практичного семінару «Психолого-педагогічний та офтальмологічний супровід інклюзивного навчання дітей з порушеннями зору» (звантажити).

Інформація МОНУ

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *