0 2087
Діти мають здобути в школі уміння і компетентності ХХІ століття, – Лілія Гриневич Квітень 22nd, 2016 Ірина Залеська
f-23k4k4342204(5)

Стратегічне завдання Міністерства освіти і науки  – прийняти концепцію нової української школи. Про це у своєму першому виступі перед депутатами Верховної Ради України як міністр освіти і науки зазначила Лілія Гриневич.

«Я вважаю, що в перші 100 днів ми зобов’язані прийняти концепцію нової української школи і ця концепція повинна бути обговорена до 1 вересня у фахових колах, серед громадськості, і після цього ми зможемо вносити новий закон «Про загальну середню освіту», – наголосила Лілія Гриневич.

За словами міністра, головна ідея полягає у перегляді змісту навчання та визначенні нових цілей середньої освіти. «Діти мають здобути в школі уміння і компетентності ХХІ століття, які узгоджені країнами Європейського Союзу і які потрібні сьогодні сучасному українцю. Окрім знання рідної, державної та іноземних мов, інформаційних технологій, вміння критично мислити, аналізувати, працювати в команді, мати навички фінансової грамотності і підприємництва. Нашим дітям потрібна освіта для життя. І це головна мета нової української школи».

Лілія Гриневич вважає, що лише після зміни змісту та якості навчання є сенс говорити про збільшення тривалості навчального процесу. «Ніхто не піде на раптове запровадження 12-річного навчання без нового змісту, без резервованих бюджетних коштів, без відповідної підготовки вчителів і відповідної мережі закладів. Якщо запроваджувати 12-річну школу з 1-го класу з 2018 року, то ми виходимо на 12-й клас у 2029 році. Це орієнтовні терміни вступу України до Європейського Союзу, якщо план працюватиме», – додала міністр.

Міністр освіти і науки України також звернулася до депутатів із проханням прийняти до кінця цієї сесії закон «Про освіту», що є базовим для здійснення подальших прогресивних змін. Цей закон доопрацьований у Комітеті ВРУ з питань науки і освіти і, за словами міністра, готовий до повторного першого читання. «Прийняття цього закону розблокує дуже багато реформаторських ініціатив у сфері дошкільної, професійної, загальної середньої, вищої освіти та освіти дорослих», – зазначила Лілія Гриневич.

Інформація МОНУ

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *