29 50418
Онлайн! 25 травня о 12:00 – засідання експертної комісії з визначення порогу «склав/не склав» при УЦОЯО Травень 25th, 2016 Ірина Залеська
1413800975_1353486314

25 травня з 12:00 до 14:00 Освітній портал “Педагогічна преса”  в режимі онлайн транслюватиме засідання експертної комісії з визначення порогу «склав/не склав» при Українському центрі оцінювання якості освіти.

Долучитись до перегляду можна в день трансляції на цій сторінці.
Згодом відео буде доступно в записі.
Реєстрація для перегляду не потрібна.

Визначено пороговий бал “склав/не склав” для тесту ЗНО з української мови і літератури
ЗНО-2016. Визначено пороговий бал “склав/не склав” з математики
ЗНО-2016. Визначено пороговий бал «склав/не склав» для тесту з історії України

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Коментарi

  1. Шановні добродії,які вирішують хто буде членом експертної комісіі. По-перше,на майбутнє проявіть самі компетентність і усвідомте, що перед тим, як приймати якесь рішення вам самим потрібно пройти тест, про який ви будете розмовляти. По-друге, коли Ви самі пройдете ці тести,Ви побачити,що самі тести мають помилки,допущення, некоректності,і тому дітей на межі балів дуже багато,і за це ніхто не несе відповідальності. По-третє, багато дітей не тільки не пройдуть поріг ЗНОз 3 предметів,але й залишаться зовсім без атестатів. А значить, вони не тільки не зможуть нікуди піти вчитися,але їх навіть до армії не візьмуть ,бо немає закінченої середньої освіти. В-четвертих, є ще гроші батьків, які готові заплатити за навчання за контрактом,але не зможуть цього зробити, бо комусь не вистачило 1-2 бали, наприклад, з історії.Що робити батькам?Вони сплатять за освіту дитини за кордоном, а Україна ,як держава,втратить не тільки гроші,що могли надійти від навчання,а й генофонд,бо надалі більше людей виїздять за кордон задля одержання освіти.Навіщо нам розрубувати на шматки курку,що несе золоті яйця. Може,краще було б зарахувати усі бали від 0, а потім дозволити конкурс. В усякому випадку,це було б чесніше й ефективніше. Навіщо допамагати Польщі давати навчання нашим дітям, коли можна дати ще один шанс і тим, хто не склав ЗНО з якогось предмета, дозволити скласти його в додаткову сесію.В-пятих, шановні члени експертної комісії, я бажаю Вам самим не бути некомпетентною людиною, бо якщо учень,що не написав ЗНО,не був зареєстрований ще не один предмет заранє,то він вже не зможе записатися на нього,взнавши результати екзаменів. Це йому потрібно було робити до четвертого березня,коли йшла регістрація. Хоча було б гарно дозолити тим, хто не здав історію чи математику,під час оголошення результатів на протязі кількох днів дозволити зареєструватись ще на один предмет. А особисто керівництву я бажаю великого усвідомлення в своїй роботі і прошу не брати в експертну комісію пана Андєєва,який вів себе дуже нечемнопо відношенню до тих, хто здавав ЗНОв цьому році, а також більше не ставити ЗНОз двох предметів через день,та ще в пятницю тринадцятого,навіть,коли 2 предмети буде здавати хоча б одна людина, бо це є повага до неї. З повагою, Олена

  2. Пропоную, взагалі наступного року скасувати тест ЗНО з Української мови та літератури, навіщо на технічних спеціальностях знавці філологи))) 21 сторіччя на дворі. Зараз потрібні для розитку держави технарі, досить філологів. Інженера можна навчити мові, а навпаки ні.

  3. Погоджусь із попереднім дописувачем – Анастасією. Також закінчила школу 2000 р., а цього року вирішила здобувати другу вищу освіту, що не пов*язана із моїм попереднім профілем освіти. Готувалась авральними темпами та сказати, що тести неймовірно складні, як на мене, буде неправдою. Навіть із моїм рівнем підготовки, завантаженням на роботі й сімейними клопотами змогла опанувати нові теми та відновити знання 15-річної давнини. Готувалася виключно по підручниках, які позичила в шкільній бібліотеці. Цього достатньо, аби підготуватися якісно до тестів. Шановні батьки та діти! Ви маєте змогу вчитися у фантастичний час – онлайн тести попередніх років, що одразу дають змогу перевірити прогалини у знаннях (а за два останні роки ще й пояснення до правильних відповідей), електронні енциклопедії та довідники, навіть завдяки соціальній мережі ВКонтакте я спромоглась отримати знання – прослухала в аудіорежимі частину шкільної програми з української літератури. Для людини, що має бажання вчитись немає меж та перешкод.

  4. Передивилася значну частину трансляції. Пане Жук, я Вас обожнюю! Ваша думка про технічні! помилки цілком слушна! Навіть при перенесенні відповідей у бланк! Ви – дійсно справжній математик (а не з навчально-виховної роботи пан Бєлий), нагадуєте мені професора Варбанця з одеського мехмату, розсудливу людину, що дивиться у корінь проблеми. Це – механічний тест, а математика – наука, яку треба складати на іспиті, а не так, як тут. Чого тільки задача 32 варта для ДПА? Вже брали би й 33, чому б ні? Отже, виражаю Вам свою глибоку симпатію, пане Жук, і бажаю доброго здоров’я!

  5. А что именно сейчас делают в школе 10 лет? Что значит 1 месяц для подготовки? Основная и единственная задача школьника – учиться! Какой же низкий уровень знаний должен быть, если дебаты ведут о понижении балов на 1 пункт. Вы же не за полгода выбираете будущую профессию… В этом году поступаю на второе высшее, поэтому сдавала украинский язык и историю. Готовилась чуть больше месяца, сама, при этом работая и занимаясь основными предметами для поступления. По истории 70 , по украинскому – 87 (примерные тестовые баллы). Да, школу закончила в 2000, а университет в 2006, так что все знания пришлось конкретно обновлять. Программа также значительно отличалась. Нынешним абитуриентам могу сказать одно – не учитель влияет на качество знаний, а ,исключительно , собственное стремление к этим самым знаниям. Кстати, учителя у тех кто хорошо сдал и сдал откровенно плохо – одни и те же. А что потом делать в выше, если просто “пронесло”? Или все порешают родители? Смешно и грустно смотреть, как мамы с папами ходят потом договариваться. Очень правильно было сказано о заинтересованности ВУЗОВ в низком качестве подготовки абитуриента. Именно с него потом можно “срубать” каждую сессию или получить бонус от репетиторства, особенно если такого взять на бюджет. И еще – главное четкое понимание куда и зачем вы поступаете, а не амбиции родителей. Вкладывать в детей нужно было задолго до их окончания школы. Всем успехов!

  6. Рівень освіти в школах(особливо сільських)бажає всього найкращого.Вчителів, яким плювати на учнів і їхні знання.Все починається з 1 классу.

  7. …Я не пойму…Эксперты Вы дебилы??? Что значит большая часть не собирается поступать в ВУЗы??? Давайте порежем часть учеников бо мы решили что они поступать не будут… Если Вы неспособны дать детям достойное образование, это исключительно Ваши проблемы…

  8. Крім того, часу для підготовки до ЗНО бул набагато менше, оскільки ЗНО було вже на початку травня. Рік навчальний нормально не завершився.

    1. хоть бы детям доучиться дали! А то и уроки толком не учили, и до экзаменов плохо готовились! Это же ненормально! Почему все всегда раньше сдавали ЗНО в начале июня, когда оценки в табелях стояли?

  9. З дискусії експертів зробила висновки, що частина експертів не усвідомлюють особливості ЗНО цього року. А саме, діти, які не складуть ці три ЗНО НЕ ОТРИМАЮТЬ атестат взагалі.

  10. дорога комиссия вы так громко говорите про математику, а сами вы на сколько ее сдадите в реальности и тогда судите особенно те кто хочет поднять этот бал. Математику нельзя сдавать виде теста это точная наука

    1. Полностью с Вами согласна! А что касается заданий 31-33 для теста (не для экзамена, а именно для теста – это провокация. 32 задание вообще наталкивает на мысль, что нужно было во что бы то ни стало срезать медалистов и хороших учеников, ориентировавшихся на ЗНО прошлых лет (базовый уровень) и на пробное ЗНО этого года. Думаю, что цель была именно такая, т.к. ЗНО сдадут практически все, но все очень плохо. В этом и цель – оплата контрактов в вузах. Или другое решение проблемы успешной сдачи, связанное тоже с оплатой. Но не репетиторов. Логика – железная штука.

      1. То что все плохо написали зно значит что проходной бал на бюджет будет ниже. Пороговый бал по математике 9 и это очень и очень мало. А задания 31-33 вообще к проходному балу не имеют никакого отношения, это задания более высокого уровня созданные для того чтобы оценить также и учеников физмата.

    2. Экзамены по технаукам не то что письменные с развернутой формой ответа должны быть, а еще и устные, комиссии сдавать, где зубры сидят. А тест был адекватный, но выше среднего. Стереометрию еще ни кто из школьной программы не отменял)))