11 337759
Сім навчальних зон, які можуть бути в кожному класі Серпень 6th, 2018 Юлія Осіння

У підготовці до нового навчального року треба врахувати безліч речей. Дуже часто часу вистачає лише на те, щоб переглянути календарний план, стандарти, нові закони, продумати тестування, але пропонуємо подумати й про те, як організувати клас – розставити парти, розвісити дошки оголошень і систематизувати матеріали.

Ви можете поєднати ці, здавалось би, різні компоненти в систему семи навчальних зон.  Пропонуємо такі зони: Відкриттів, Новин, Матеріалів, Комунікативна і Тематична Зони, Зона Вчителя і Зона Тиші. Це допоможе вам створити певну систему, що заощадить ваш час і підтримуватиме порядок у класі з першого ж дня.

ЗОНА ВІДКРИТТІВ

Це зона для всіх тих речей, що розпалюють уяву дитини. Вона може містити мистецькі та крафтові матеріали, диктофон, фотоапарат, магнітофон, настільні ігри, зокрема пазли, веселі книги та журнали.

Придумайте для дітей різні проекти, в яких вони можуть використовувати всі ці речі. Ви можете підсилювати цим креативність дітей, створивши певну атмосферу дослідництва. Попросіть їх намалювати те, що вони бачать, запишіть це і складіть список запитань, які у них виникають. Використовуйте отримані дані для планування уроків у майбутньому.

ЗОНА НОВИН

Зона Новин допоможе вам управляти своїм класним календарем, запланованими завданнями і проектами, загальношкільними заходами, святами, урочистостями. Тут можна показувати і прогноз погоди, температуру повітря та світові новини. Ви також можете використовувати цей простір, щоб зазначити ваші щоденні завдання, роботу в класі та домашні завдання. Виділіть частину цього простору для того, щоб учні ділилися їхніми особистими або навчальними новинами.

computer-491760_1920

ЗОНА МАТЕРІАЛІВ

Зона Матеріалів створюється для того, щоб підготувати вас до роботи. Тут ви можете розкласти олівці, ручки, маркери, степлери, ножиці, папір, клей, стрічки, скріпки, тканину, паперові рушники, засіб для дезінфекції рук та інші інструменти. Використовуйте це місце для таких довідкових матеріалів, як таблиці з формулами і графіками, методичних посібників, довідників, підручників, блокнотів і журналів. Ця зона також може бути зручним місцем для виконання домашньої роботи.

classroom-488375_1920

КОМУНІКАТИВНА ЗОНА 

Ця зона може задовольняти кілька цілей. Тут учням можна нагадувати, що ми всі працюємо для досягнення спільної мети. Ця зона для обговорень того, що було вивчено,  для заведення нових знайомств, для запитань-відповідей, а також рефлексій. Ці обговорення дають вчителю можливість оцінити прогрес дитини й отримати інформацію на майбутнє. На початку року ви вестимете ці обговорення самостійно, але це має тривати лише до моменту, коли учні зможуть самостійно організовувати дискусії.

ЗОНА ТИШІ

Ділити простір класу з-понад двадцятьма (а то й більше) дітьми не завжди легко. Деякі учні воліють працювати на самоті, тоді як іншим просто потрібна Зона Тиші, щоб робити завдання, читати, писати, рахувати або рефлексувати. Запасний стіл і стільці в кутку вашої кімнати можуть бути використані для Зони Тиші. Якщо це можливо, дайте дітям навушники, щоб допомогти відфільтрувати шум у класі.

picjumbo-com_img_4118

ЗОНА ВЧИТЕЛЯ

Зона вчителя – маленький оазис. Вона  допоможе вам управляти всіма вашими професійними обов’язками. Використовуйте простір, щоб показати свою особистість – показуйте фотографії родини, друзів, домашніх тварин або залиште кілька дорогоцінних заміток і невеликі подарунки від ваших студентів. Ця зона – це ваш професійний простір, де ви плануєте, оцінюєте, аналізуєте дані і завершуєте свою працю. Ви можете використовувати цей простір для проведення розмов тет-а-тет зі своїми учнями. Також ви можете помістити тут різноманітні сертифікати професійного розвитку, що задасть бізнес-тон, коли батьки, колеги або адміністратори відвідуватимуть ваш клас.

picjumbo-com_smooth-touch-workspace

ТЕМАТИЧНА ЗОНА

Ця зона відводиться для технічних інструментів, тематичних  книг, ігор, що стосуються предмета, який ви викладаєте. Важливо також показати, як це переплітається з іншими предметами. Спробуйте розмістити тут діаграми з ключовими ідеями та стратегіями, картки, тощо. Представте основних людей у цій галузі, роздрукуйте терміни та різні допоміжні матеріали. Додайте на стіну візуальні ефекти та реальні об’єкти.

1314377_1303974550

Інформує ПРО.ЗНАННЯ посилаючись на edutopia.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Коментарi

  1. Нестрашний вовк,як його малюють. Переконалася. Побувавши в пілотних класах гімназії №25 м.Кропивницького, побачила – головну роль відіграє креативність, бажання змін вчителя ,+ підтримка батьків,учнів.Все створюється не за один день. Поступово, крок за кроком,разом з дітками,батьками.Коли робить сам вчитель-то лише показуха!!! Признаюсь,було теж страшнувато (поки не побувала в гімназії№25), не уявляла -з чого буду починати, була паніка, адже у селі ніякої допомоги .Тепер знаю з чого почну.Впевнена- вийде. Не святі горшки ліплять.Тепер продовжую все збирати,скачувати,читати,переглядати,обговорювати,малювати, фантазувати.Підключила в помічники учнів 4 кл.

  2. це все дуже добре, але де взяти кошти?… На нові автобуси коштів не має а на реформу “шукайте спонсорів” невіщо її розпочинати.

  3. Прекрасно! Тільки де взяти такі класи.Ледь поміщаються парти для 30 учнів.А зона вчителя! В початковій школі один вчитель викладає декілька предметів, то де все зберігати.Місце для домашніх завдань?! Розумно, вважаю , не затискати вчителя в 7 зон, а дати можливість зонувати навчальний простір за можливостями приміщення.

  4. Особливо сподобалось (читай – здивувало) фото до зони вчителя. Цікаво, колеги, хто з Вас встигає під час уроку, тим паче під час перерви пити каву?

  5. Цілковита дурня і викачка грошей з бюджету. Питання: як організувати клас і провести урок на певну тему, якщо всі діти розійдуться по своїх комфортних зонах? Хто слухатиме вчителя, якщо, скажімо, 5 дітей сидить у зоні відкриттів, 8 у зоні новин, 2 у зоні матеріалів, а 3 – в зоні тиші? При цьому вони всі рухаються, або щось обговорюють, граються і т.д. Це повний безлад. Виникає питання: чи потрібен взагалі вчитель у такій обстановці?

    1. Потрібний. Щоб бути нянькою-служанкою. Оце і є суть НУШ. Зробити з вчителя послугу. А з дитини дибіла-імбіцила, здатного ставити хрещатик в потрібному місці.

    1. А що тут вимагає такого “фінансування”??? Вважаю, що ці зони формуються МАЙЖЕ з усього того, що в класах є , от тільки треба дещо “систематизувати” у зони… Ну хіба що дечим поповнити)))

  6. Дуже сподобався матеріал “7 навчальних зон, які повинні бути в кожному класі”. Цікаві, оригінальні ідеї, фото сучасних класних кімнат. Давайте ламати стереотипи і створювати комфортні і зручні умови навчання!