0 1023
Учені розкрили секрет зміцнення імунітету Листопад 11th, 2016 Юлія Осіння

Міжнародна група вчених вивчила взаємозв’язок між імунітетом людини і процесом старіння.

Із віком імунітет людини починає слабшати, через що для немолодих людей існує великий ризик ракових захворювань та інфекцій. Крім того, в міру старіння знижується ефективність вакцинацій.

Британські дослідники провели дослідження, вивчаючи, як харчування, обмін речовин і імунітет пов’язані з процесом старіння.

Раніше вчені з Університетського коледжу Лондона встановили, що старіння клітин імунної системи, відомих як «Т-лімфоцити», контролюється молекулою p38 MAPK. Це особлива молекула, вона гальмує дію певних клітинних функцій. Дослідники виявили, що таке гальмування може бути зупинене за допомогою інгібітору р38 МАРК. Це означає можливість омолодження старих Т-клітин завдяки спеціальному медикаментозному лікуванню.

У новому дослідженні, опублікованому у виданні Nature Immunology, показано, що p38 МАРК активізується завдяки поєднанню дефіциту поживних речовин і сигналів, пов’язаних зі старінням, усередині клітини.

У другій роботі, проведеній британськими та італійськими вченими, йдеться про те, що блокування p38 МАРК зміцнює здоров’я клітин, що демонструють ознаки старіння. Спостерігалося покращення функції мітохондрій («енергетичних станцій» клітин) та їхньої здатності до поділу.

Учені відзначають, що сьогодні тривалість життя значно збільшилася, порівняно з колишнім часом. Уже зараз витрати на охорону здоров’я, пов’язані зі старінням, величезні, а в майбутньому кількість немолодих людей лише збільшуватиметься.

За матеріалами news.mail.ru