14 9662
ONLINE. 19 липня у МОН відбудеться брифінг на тему «Вступна кампанія 2017: Екватор» Липень 19th, 2017 Погорєлов Дмитро
абитуриант

19 липня 2017 року в Міністерстві освіти і науки України буде проведено брифінг щодо перебігу цьогорічної вступної кампанії. Йтиметься про:

· поточний стан реєстрації електронних кабінетів вступників та подання електронних заяв;
· найпоширеніші проблеми, з якими стикаються вступники;
· можливість подання паперових заяв,
· можливість заміни невірно завантажених вступниками документів,
· роботу системи «Конкурс» та формування рейтингу заяв тощо.

Спікери: заступник Міністра освіти і науки України Юрій Рашкевич, директор департаменту вищої освіти Олег Шаров, директор ДП «Інфоресурс» Оксана Бєлік.

Початок: о 15.00

Долучитись до перегляду можна в день трансляції на цій сторінці. Згодом відео буде доступне в записі. Реєстрація для перегляду не потрібна.

Запитання до спікерів ми очікуємо в коментарях.

Можливо відповідь на Ваше запитання є тут ?

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Коментарi

  1. Будь ласка, дайте покрокову інструкцію, що робити, якщо завантажена довідка про реєстрацію в селі неправилної форми. Дякую!!!!

  2. Як змінити невірно завантажений документ про місце реєстрації, щоб використати сільський коефіцієнт?
    Роз’яснення на сайті “Педагогічна преса” не зовсім зрозуміле. Якщо замість довідки (додаток 13) абітурієнт завантажив витяг з єдиного державного демографічного реэстру щодо реєстрації місця проживання, то правильну сканкопію довідки він має надіслати лише до першого вузу, до якого подано заяву, чи до всіх обраних вузів. Що означає вислів “Водночас сканкопії змінюватись не будуть”? У своєму кабінеті абітурієнт не побачить змін?
    Погодьтеся, роз’яснення щодо форми довідки про місце реєстрації мало бути включене до Правил прийому, тоді б справді сільські діти не втратили своїх прав. Дуже раділи за своїх дітей, коли у Правила прийому було включено сільський коефіцієнт. Тільки дивно, до чого тут реєстрація в селі? адже ми всі добре знаємо, що є діти, які з села їздять у школу найближчого міста…
    Погодьтеся, роз’яснення щодо форми довідки про місце реєстрації мало бути включене до Правил прийому, тоді б справді сільські діти не втратили своїх прав.
    Дякую. Сподіваюся, що права жодноъ дитини не будуть порушены, адже саме ця теза неодноразово звучала на брифінгу 19 липня.

  3. Що робити сільському абітурієнту, якщо в особистий кабінет він завантажтв не довідку про реєстрацію місця проживання , а витяг з єдиного державного реєстру ( тобто додаток до паспорта у вигляді ID -картки)? Як замінити документ в електронному кабінеті, якщо вже подано кілька заяв?

  4. 1. Що робити з заявами в яких вказаний сільський коефіцієнт але прикріплена довідка не відповідає вказаній формі?
    2. Якщо кабінет зареєстровано, а вступник не може подати заяву, розбіжностей в даних немає, чи може в цьому випадку приймальна комісія приймати заяву в паперовій формі?

  5. Я подала 9 заяв з пріорітетом на бакалавра на бюджет до різних Вузів , чи можу я подати ще заяв в різні коледжі на бюджет .

  6. Не відображаються сертифікати зно в електронному кабінеті. Я так розумію, це пов’язано з тим що сдавала зно я додатковою сесією. Що робити? Писала, дзвонила – не допомогло.

  7. Чому призерам IV етапу Всеукраїнських олімпіад та ІІІ етапу конкурсу-захисту МАН не дорахували додаткові бали? Чи буде це якось виправлено? Що нам робити з цим?

  8. Навіщо вступникам у яких реєстрація в селі, а здобуття ПЗСО в місті, дозволяється створювати ЕЗ з сільським коефіцієнтом? Це так складно, зробити програмну перевірку типу двох населених пунктів?

  9. Не вдається зареєструвати електронний кабінет з причини, не вказаної в листі міністерства № 1/9-395 14 липня 2017 року “Щодо умов прийому”. Що робити?

      1. Неможливо зареєструвати Особистий електронний кабінет вступника у зв’язку з невідповідністю персональних даних атестату та сертифікату ЗНО. Спробуйте зареструватися пізніше.