20 16557
Онлайн. 29 серпня – обговорення результатів проведення першої сесії «Web-STEM-школа-2017» Серпень 30th, 2017 Юлія Осіння

29 серпня о 12:00 за технічної підтримки Освітнього порталу “Педагогічна преса” відбудеться онлайн трансляція прес-конференції на тему:  Результати проведення першої сесії «Web-STEM-школа-2017».

Нагадаємо, що відділ STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» спільно з видавництвом «Видавничий дім «Освіта», ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» протягом тижня (22-29 серпня) проводить Всеукраїнський науково-практичний семінар «Web-STEM-школа-2017» з метою ознайомлення педагогів з інноваційними технологіями, необхідними для реалізації концептуальних засад Нової української школи.

Педагоги мають змогу навчатися, спілкуватися з однодумцями, знайомитися з досвідом запровадження STEM-підходів під час вивчення предметів природничо-математичного циклу, шукати креативні рішення та надихатися новими ідеями.

Під час прес-конференції представники організаційного комітету поділяться враженнями, представлять статистичні данні про учасників, відповідатимуть на актуальні запитання та обговорять перспективи розвитку проекту.

Долучитись до перегляду можна в день трансляції на цій сторінці. Згодом відео буде доступне в записі. Реєстрація для перегляду не потрібна.

Учасники можуть поставити запитання завчасно та в режимі онлайн у коментарях на цій сторінці.

Довідково: WEB-STEM-школа – це простір для спільного навчання, вивчення найкращого вітчизняного та зарубіжного досвіду, знайомство із новаторами сучасної освіти, це майданчик підтримки, об’єднання зусиль освітян, громадських активістів та бізнесу. Ми віримо, що лише спільними зусиллями та діями ми можемо запровадити ті освітні практики, які розвиватимуть компетенції, які необхідні для життя в ХХІ столітті.

WEB-STEM-школа – це унікальний простір нового формату, де зберуться фахівці, які хочуть розвиватися та обмінятися досвідом, де шукають нові ідеї і знання, прагнуть об’єднати зусилля щодо освітніх ініціатив і обговорити проблеми запровадження проектно-дослідної діяльності та STEM-освіти в цілому. Навчання у WEB-STEM-школі – гарна можливість поспілкуватися зі спікерами-новаторами і поставити їм запитання та гуртом розв’язати проблему зі STEM-навчання.

 

Більш детальна інформація тут:  Освітян запрошують на Всеукраїнський науково-практичний семінар «Web-STEM-школа-2017»

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Коментарi

  1. Давиденко Оксана

    Дякую за цікаву конференцію, матеріали спікерів будуть в нагоді під час роботи над впровадженням SТЕМ. SТЕМ – освіта надає творчого розвитку як вчителю так і учню! Ще раз велике дякую за SТЕМ – школу.

  2. Щиро вдячна за цікаві ідеї популяризації природничих наук. Дякую за матеріали надані спікерами. Хочу якомога більше дізнаватися про впровадження та використання STEAM освіти у навчальному процесі, щоб ділитися цими ідеями зі своїми колегами та зацікавлювати діточок. Ще раз дякую.

  3. Галина Бобрецька

    Дякую за цікавий, змістовний матеріал, розкритий у виступах спікерів літньої школи. Отримала цінні установки по реалізації СТЕМ-підходів на уроках математики.

  4. Людмила Проценко

    Дуже дякую за цікаву, змістовну конференцію. Усі матеріали цієї літньої школи стануть у нагоді. Тепер озброєні знаннями та вмотивовані будемо впроваджувати SТЕМ у навчальний процес. Із задоволення і з нетерпінням буду чекати нових занять зимової школи.
    Ще раз велике спасибі.

  5. Доброго дня! Цікавий курс, мені дуже сподобалося. Дякую всім спікерам. Єдине це те, що намагайтеся, на майбутнє, проводити он-лайн конференції у вечірній час.Дякую)

  6. Дякую за змістовну конференцію. Ваш проект – гарний мотиватор творчого пошуку вчителям на початку навчальрого року.

  7. Туристичні тури з навчанням – це гарна ідея. Ми обовязково приїдемо! Розмістіть інформацію на сайті ))))

  8. А як можна взяти участь у міжшкільних проектах? Можливо є український портал де можна дізнатися про такі проекти?

  9. Баглай Юлія Миколаївна

    Які саме STEM-підходи можна використати на практиці у викладанні української мови та літератури? Дякую.

  10. Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, як та де можна ознайомитись з досвідом запровадження STEM-підходів у навчально-виховній діяльності ?

  11. Ірина Олексіївна Кононенко

    Так, школі потрібні зміни. Проте змінити роками напрацьовані установки дій і школярів, і викладачів, і адміністрації не так просто. Треба бути готовим до того, що це потребує великої праці від усіх, хто причетний до освіти і учні(студенти), і ті хто їх навчає, і ті хто керує, і важлива ланка батьків, які часто і створюють “установки-настанови” і для своїх дітей і навіть впливають на адміністрацію та вчителів. Необхідність є у великій співпраці всіх ланцюжків. Одним із питань є оцінювання. Чи є якісь рекомендації та досвід, щодо оцінювання?
    Я пропоную замінити цифрові дванадцятибальні оцінки чи п’ятибальні оцінки аналізом даних про виконану роботу студента(учня) і якщо встановлено що виконані всі завдання, чи то опрацьовано матеріал не через завдання, а своїм шляхом через творчий пошук та досягнуто компетенцій різного напрямку в тому числі і з навчального предмету хоча б на базовому рівні вважати зарахованим курс(тема, модуль, закінченим проект) і отримання кредитів.. Інакше слід повторити. Це як мала дитина повзає та все пробує стати на ніжки та знову опиняється на сідницях, але ж не покидає спроби встати. І ось диво таки встало дитя і націлено на новий етап навчитися ходити. Як ви вважаєте, заміна оцінювання на аналіз даних про виконану роботу та досягнення компетенцій це, як один із елементів змін, дасть можливість нашій освіти не тільки встати на ноги а й піти у напрямку подальшого розвитку особистості? В якій формі “оцінювати-аналізувати” вибирає викладач? Чи є які рекомендації? З повагою Кононенко І.О. kononenko.iruna@gmail.com відкрита до співпраці