0 1113
Учителів запрошують до участі у програмі “Від враження до розуміння” Вересень 8th, 2017 Юлія Осіння

НКММК “Мистецький арсенал” і Київський міський будинок учителя запрошують вчителів взяти участь у програмі “Від враження до розуміння”.

Мета програми – поділитись знаннями про сучасні культурні процеси та спільно створити нові інструменти, які стануть у нагоді вчителю для реалізації творчих ідей. Ми прагнемо ознайомити вчителів із процесами, що відбуваються у сучасній культурі, з різних перспектив (візуальне мистецтво, література, театр, музика), поділитися досвідом інтегрування мистецтва до класичної шкільної програми, створити платформу для накопичення та розвитку викладацького потенціалу.

Учасники спілкуватимуться із фахівцями в галузі створення освітніх і культурних ініціатив, музейниками, культурологами й фахівцями з проектної діяльності.

Програма “Від враження до розуміння” – це початок створення комунікаційного простору для взаємодії та обміну досвідом, який зацікавить широке коло фахівців у сфері освіти та науки, культури та музейної справи, представників соціальної сфери, громадських організацій та ініціатив. У цьому проекті Мистецький Арсенал та Будинок учителя виступатимуть як медіатори між експертами, фахівцями і професійною педагогічною спільнотою, знайомитимуть вчителів із важливими культурними і суспільними явищами, їхніми причинами і траєкторіями.

Проект триватиме з жовтня по березень 2017-18 навчального року. Участь у проекті – безкоштовна.

Реєстрація розпочнеться з 11 вересня і триватиме до завершення формування групи. Курс є довготривалим та не розрахований на разове залучення.  РЕЄСТРАЦІЯ: https://goo.gl/forms/reWldIBvDgzLbnTw1

Програма включає: 

– формування групи активних прогресивних вчителів, які на систематичній основі братимуть участь у даній програмі;

– організацію зустрічей групи з фахівцями різних підрозділів Мистецького Арсеналу та зі спікерами та провідними фахівцями у сфері освіти, науки та культури (наприклад, зустріч із письменником у рамках діяльності Літературної лабораторії, зустріч із куратором або художником у рамках діяльності Лабораторії сучасного мистецтва);

– проведення підсумкових тематичних обговорень за участю вчителів групи (після кожної зустрічі зі спікерами) з метою застосування цікавих практик, вдосконалення та збагачення методики викладання;

– створення “чудо-папки” з особистими напрацювання та ідеями;

– підбиття підсумків програми – анкетування, дослідження, ознайомлення з практичними результатами.

Програма розділена на чотири тематичні блоки:

БЛОК 1. Лабораторна робота

У ньому ми поговоримо про те, як можна поєднувати знайомство з мистецтвом і культурою та вивчення шкільних предметів. Розповімо про успішні практики залучення знань із різних галузей для глибшого розуміння проблеми. Своїм досвідом із учасниками програми поділяться працівники музейного та освітнього відділів Мистецького Арсеналу, фахівці Будинку вчителя, реставратори, археологи та інші.

БЛОК 2. Створення проектів 

Спираючись на досвід роботи Мистецького Арсеналу та Будинку вчителя, поговоримо про створення освітніх і культурних проектів і програм. Як проектна діяльність може допомогти вчителю у повсякденній роботі? Якими є найефективніші способи спілкування з дітьми різного віку про культуру і як адаптувати для них контент, створений для дорослих? Чому культурні інституції та школа можуть повчитися один в одного та як можуть взаємодіяти? Учасники блоку – проекти “Арсенал Ідей”, “Від враження до розуміння”, керівники інших проектів Мистецького Арсеналу Будинку вчителя.

БЛОК 3. Шкільні проекти 

Чому залучення дітей до соціальних і культурно важливих проектів змінює їхнє ставлення до себе, оточення, предмету? Як збудувати місток від параграфів у підручнику до реального життя? Учасники програми дізнаються про досвід Будинку вчителя, освітнього Арсеналу Ідей, американського освітнього проекту SparkLab, благодійного фонду “Мистецький Арсенал”, дитячі ініціативи та роботу курсу “Проектознавство для підлітків”.

БЛОК 4. Інклюзія та мистецтво 

Цей блок присвячений інклюзії в школі. Досвідчені тренери з організації Inclusive Friendly поділяться важливими знаннями про інтегрування дітей з особливими потребами до шкільного життя, розкажуть, як можна передавати ці знання школярам за допомогою залучення їх до спільної творчості.

По завершенні проекту учасники мають презентувати власні напрацювання у вигляді проектів. На фінальній конференції усі представлять свої проекти й зможуть обговорити їх із потенційними партнерами. Також учасники отримають сертифікати про успішне завершення курсу.

Результатом навчання стануть: 

– стимулювання творчого потенціалу педагогів;

– розвиток креативного та інноваційного підходу до викладання;

– сформоване портфоліо з особистими напрацюваннями, ідеями та проектами для використання у подальшій роботі;

– наявність контактів у культурній спільноті (з митцями, письменниками, арт-менеджерами) і між собою.

 

Графік занять:

БЛОК 1. Лабораторна робота 12 жовтня 2017 року, 16:00 в рамках фестивалю молодих українських художників

БЛОК 2. Створення проектів 16 листопада 2017 року, 16:00 у рамках виставки, присвяченої року Японії в Україні

БЛОК 3. Шкільні проекти  14 грудня 2017 року, 16:00

БЛОК 4. Інклюзія та мистецтво 1 березня 2017 року, 16:00

 Повідомляє департамент освіти і науки КМДА

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *