0 203
Школи, що успішно використовують методики двомовного навчання, – модель для імплементації мовної статті Жовтень 23rd, 2017 Юлія Осіння

У Чернівецькій області є чотири двомовні школи, де успішно використовуються сучасні методики двомовного навчання, і їхній досвід є важливим для підвищення кваліфікації вчителів шкіл з мовою викладання національних меншин. Про це йшлося під час візиту Лілії Гриневич до Чернівецької гімназії № 6 ім. Олександра Доброго.

У школі вона відвідала урок математики, що проводився одночасно українською та румунською мовами. «Двомовна методика дуже складна  –  вона потребує подвійної уваги та концентрації педагога. У нас до бюджету на 2018 рік уже закладено 500 мільйонів на підвищення кваліфікації вчителів. За ці гроші ми перекваліфіковуватимемо всіх вчителів, що братимуть перший клас наступного року, а також вчителів зі шкіл нацменшин», – зазначила міністр.

mg-8833-20102017.

Лілія Гриневич також запросила спеціалістів гімназії до розробки програм та підручників з української мови для дітей, у яких материнською мовою є румунська.

«Ми дуже пишаємося своїми випускниками та вчителями. Усі наші випускники долають поріг склав/не склав з усіх предметів. У нас також практично немає плинності кадрів, у нас хороші вчителі, які продовжують працювати у нас», –  зазначив директор гімназії Іван Аурелович.

 Повідомляє прес-служба МОН України

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *