0 6485
МОН затвердило комунікаційну стратегію на 2017-2020 роки Жовтень 27th, 2017 Юлія Осіння

Міністерство освіти і науки України затвердило комунікаційну стратегію МОН на 2017-2020 роки. Відповідне рішення ухвалене Колегією Міністерства, стратегія доступна для ознайомлення на офіційному сайті за посиланням.

Мета створення стратегії – підвищити рівень довіри громадян до дій МОН, зміцнити підтримку реформ, трансформувати традиційну інформаційно-роз’яснювальну роботу, перетворивши її на комунікаційну.

Це передбачає не лише одностороннє інформування про діяльність і вже прийняті рішення, а прозорість роботи Міністерства, участь у виробленні рішень зацікавлених стейкхолдерів, цільових груп освітньої та наукової сфер,  громадськості. Будуть створені механізми двостороннього обміну повідомленнями та ефективного врахування суспільної й експертної думки.

«Під час роботи над створенням стратегії було опрацьовано чимало соціологічних та аналітичних матеріалів, які показали: в суспільстві не сформований стійкий фундамент для підтримки реформ. Тому головна стратегічна мета – підвищити усвідомлення ролі освіти в суспільстві, сформувати запит на реформу серед усіх цільових  груп, запропонувати суспільству мету/місію української освіти. Виходячи з цієї мети, були сформовані завдання – реформувати образ МОН, спланувати комунікаційні заходи за 4-ма пріоритетами Міністерства, визначеними в середньостроковій програмі уряду», – повідомила радник Міністра освіти і науки Іванна Коберник.

Комунікаційна стратегія детально описує комунікацію за 4-ма визначеними МОН пріоритетами до 2020 року – реформа середньої освіти «Нова українська школа», модернізація професійно-технічної освіти, забезпечення якості вищої освіти, а також створенні нової системи управління та фінансування науки.

Також в межах комунікаційної стратегії розроблено концепцію нової візуальної ідентичності Міністерства освіти і науки України.

«У вересні 2017 року Верховна Рада ухвалила розроблений Міністерством освіти і науки Закон «Про освіту», який започатковує системну реформу. Однак зміни неможливо втілити без підтримки людей. Щоб донести ідеї реформи, Міністерство більше не може (і не хоче) спілкуватись формально і зверхньо, як колись. Новa системa комунікацій потребує нових символів і нового дизайну – сучасного, відкритого та цілісного», – зазначається у презентації нової візуальної ідентичності МОН.

До сьогодні МОН не мало єдиного стилю. Не були зафіксовані ані кольорова гама, ані шрифти, ані правила розміщення. Не існувало єдиного офіційного логотипу Міністерства і одночасно використовувались декілька неофіційних.

Саме тому було розроблено цілісний комплекс візуальних рішень – від нового логотипу та затвердженого шрифту до можливого дизайну комунікаційних кампаній та презентаційної продукції.

Основна ідея нових візуальних рішень – сфокусуватись на освіті і науці, а не на міністерстві як такому.

Передбачається, що оновлення зазнають сайт та соціальні медіа, які належать Міністерству:

ФБ (https://www.facebook.com/UAMON/ ), Твіттер (https://twitter.com/MON_UKRAINE), YouTube (https://www.youtube.com/channel/UCQR9sMWcZshAwYX-EYH0qiA).

«Новий стиль МОН допоможе зробити всі види комунікації Міністерства сучасними та відкритими. Ми відмовляємося від золотих тиснень, штучної псевдорозкоші на користь простих чітких ліній і лаконічних зображень», – йдеться у презентації нової візуальної ідентичності МОН.

З концепцією новою візуальної ідентичності МОН, яка була затверджена разом з комунікаційною стратегією, можна ознайомитися за посиланням http://news.mon.gov.ua/.

Комунікаційна стратегія була розроблена спільно з Громадською організацією  «Комунікації для змін», яка має досвід у побудові комунікаційних стратегій для Уряду та міністерств України у 2014-2016 роках. Концепція візуальної ідентичності МОН була розроблена дизайн-школою Projector під керівництвом Олександра Трегуба. На розробку комунікаційної стратегії та візуальної ідентичності не витрачалися кошти державного бюджету.

Повідомляє прес-служба МОН України

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *