0 316
Індекс інклюзії у закладах освіти Святошинського району столиці Грудень 20th, 2017 Юлія Осіння

Заклад освіти «для кожного» повинен стати осередком, де діти і педагоги турбуються один про одного та усвідомлюють себе частиною загального колективу, взаємодіють між собою в атмосфері поваги на основі соціальних норм; дотримуються вимог позитивної поведінки і виявляють активну громадянську позицію. Тому надзвичайно важлива роль у закладі освіти «для кожного» належить розвитку соціальної та емоційної компетентності педагогів.

Педагоги закладів освіти з інклюзивною формою навчання Святошинського району ознайомились із системою соціального та емоційного навчання 19 грудня 2017 року під час засідання фокус-групи «Соціальна та емоційна компетентність педагогів в контексті індексу інклюзії» за участю фахівців районної психолого-медико-педагогічної консультації. Представники адміністрації, педагоги закладів дошкільної освіти та загальної середньої освіти Святошинського району визначають складові системи соціального та емоційного навчання, як основу для побудови спільноти у закладах освіти. Адже соціально компетентний педагог володіє уміннями за допомогою емоцій посилювати мотивацію до навчання учнів та вихованців; контролює вияв власних емоцій; налагоджує і розвиває стосунки на засадах взаєморозуміння з колегами і родинами; приймає відповідальні та етичні рішення щодо дотримання соціальних норм.

Педагоги Святошинського району продовжують впроваджувати інклюзивну освітню модель, побудовану на засадах індексу інклюзії, єдиного інклюзивного простору, співпраці та взаєморозуміння учасників освітнього процесу.

Повідомляє прес-служба департаменту освіти і науки КМДА 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *