0 2716
Про освіту XXІ століття та як навчати школярів покоління «Z» говорили у столичній школі № 9 Грудень 21st, 2017 Юлія Осіння

Нещодавно у столичній  школі І-ІІІ ступенів № 9 Оболонського району відбувся   Всеукраїнський семінар для директорів та заступників директорів на тему «Інтеграція змісту освіти на засадах компетентнісного підходу. Навчання Z — ресурсу України».

Метою семінара було ознайомлення учасників з основними інноваційними напрямками роботи педагогічного колективу школи, а саме експериментальною роботою та інтегративними формами і технологіями навчання.

У семінарі взяли участь 85 керівників навчальних закладів Києва, Житомира і Кропивницького, а також представники науково-навчального центру психології дошкільної та початкової освіти Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України та науково-методичного центру Оболонського району міста Києва.

У теоретичному блоці директор школи Кучук Світлана Юріївна, кандидат педагогічних наук, ознайомила учасників семінару з аспектами впровадження у навчально–виховний процес школи наступних експериментальних програм:

  • дослідно-експериментальної роботи Всеукраїнського рівня за темою «Моделювання навчально-виховного процесу паралельного вивченні двох іноземних мов з 1-го класу в загальноосвітній школі»;
  • дослідно-експериментальної роботи Всеукраїнського рівня за темою «Психолого-педагогічні умови становлення ціннісних орієнтацій дітей в ігровій та навчальній діяльності освітньої системи «Радість розвитку» науково-педагогічного проекту «Інтелект України»;
  • дослідно-експериментальної роботи регіонального рівня «Мультипрофільне навчання в середній загальноосвітній школі».

Заступнки директора з навчально-виховної та виховної роботи Кондратенко Н.Г., Овчіннікова Г.М. та Цимбал П.І. ознайомили учасників семінару з інтегративними формами роботи, які активно впроваджуються у навчально-виховний процес навчального закладу, а також ключовими елементами освіти XXІ століття та аспектами навчання школярів покоління «Z».

У практичному блоці, під час відкритих уроків та виховних заходів у рамках Дня інтеграції «Я українець — і цим пишаюся», учасникам семінару були представлені практичні основи дослідно-експериментальної роботи та інтегративних форм і технологій навчання, які впроваджуються у навчально-виховний процес школи № 9, та підтвердили свою високу ефективність.

За інформацією столичної школи № 9 

відео Ukrpress Info

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *