2 13320
Заощаджувати на вчителях – це окремий різновид цинізму, – Лілія Гриневич щодо зменшення надбавок та вимушені відпустки під час карантину Лютий 19th, 2018 Юлія Осіння

Днями Лілія Гриневич на своїй офіційній сторінці у Фейсбук  зазначила, що до Міністерства освіти і науки почали надходити повідомлення, що у деяких областях місцева влада зловживає своїми повноваженнями та зменшує надбавку за престижність та змушують педагогів під час карантину брати відпустку за власний рахунок.

Така ситуація є абсолютно неприпустимою, – наголошує міністр освіти і науки Лілія Гриневич. – Освітньої субвенції на зарплати вистачає для виплати коштів вчителям. Ще з минулого року на рівні місцевих бюджетів осіли значні залишки освітньої субвенції. Ми вирішили підтримати місцеві органи та дозволили використовувати ці гроші на матеріально-технічне забезпечення. Тепер місцеві органи економлять на вчителях по максимуму. Рішення є, і воно доволі просте. Якщо це продовжиться, ми внесемо зміни до відповідної постанови і жодної копійки із залишків освітньої субвенції на матеріально-технічне забезпечення місцеві органи витратити не зможуть.

На місцях є значні субвенції на матеріально-технічне забезпечення з державного бюджету, до 10 разів збільшилися надходження до місцевих бюджетів у межах децентралізації. При цьому заощаджувати на вчителях – це окремий різновид цинізму.

Звісно, можуть бути об‘єктивні обставини, і коштів у деяких окремих місцевостях може не вистачати. Це було і в попередні роки, і ми в робочому порядку реагували на такі ситуації. Пишіть лист на МОН і ми шукатимемо спосіб відкоригувати. Але урізати зарплати та відправляти вчителів у примусові відпустки, аби притримати гроші і направити їх за іншим призначенням – це щось нове” – зазначає Лілія Михайлівна.

У Міністерство освіти і науки України почали надходити повідомлення про те, що в окремих областях місцева влада зловжива…

Опубліковано Лілією Гриневич 16 лютого 2018 р.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Коментарi

  1. Нова українська школа стартувала! Так хочеться вірити і підтримати нашого МІНІСТРА ОСВІТИ! Але у “низах” цієї реформи не хочуть. Мотивацією для вчителя є “престижність праці” /гідна оплата/. Та влада на місцях вирішує, що вчитель – це НІХТО, і “звати його НІЯК”. Чому б не врегулювати чітко всі питання оплати праці педагогічних працівників (щоб не маніпулювали). А то хто як хоче (місцеві “божки”) так і трактують. А в кінці року на зекономлену субвенцію собі гарні”бонуси” нараховують.
    Р.S. Я – агент змін НУШ. Тиждень на курсах навчалась, по ночах до сесій готувалася, за два дні (15-16 лютого) “станцювала” новий вчительський танець “НУШ-данс”, прийшла на роботу, а там -“ШИШ-дамс”(ніяких доплат ні адміністрації ні вчителям” ЯК НА ЗОНІ!

  2. “заощаджувати на вчителях – це окремий різновид цинізму.” Дуже добре що хоч в одному міністерстві міністр переймається проблемами підлеглих. І навіть знає як це можна зробити. А мені як лікарю з 25 річним стажем дуже прикро що наше в.о. ні в що не ставить тих , хто по її словам ставить палки в колеса ганебної “реформи”. Про яку престижність професії лікаря можна говорити, якщо зарплата лікаря максимально наближена до мінімальної. Я маю на увазі лікарів державних лікарень, а не приватних, до яких дуже люблять прирівнювати демагоги від “реформи” а також всезнаючі судді, прокурори, мвдешники та їм подібні. В реформі освіти хоча б щось робиться для освітян. Радий за них.