0 872
ТОП-6 помилок, які може уникнути вступник під час створення електронного кабінету та подання заяв Травень 30th, 2018 Юлія Осіння
Реєстрація на неіснуючу або заборонену пошту, розбіжності даних в атестаті та сертифікаті ЗНО, завантаження файлів у великому розмірі – ці помилки є одними з найтиповіших під час подачі вступниками документів в електронному вигляді. Про це розповіла Оксана Бєлік, директор ДП «Інфоресурс» (підприємство є адміністратором Єдиної державної електронної бази з питань освіти, через яку відбувається реєстрація електронних кабінетів вступників).
Зокрема, Оксана Бєлік називає такі ТОП-6 найтиповіших помилок:
  1. Вступники намагаються реєструвати кабінет на неіснуючу або заборонену в Україні адресу електронної пошти. Крім прямих заборон mail.ru, yandex.ruта інших, блокуються ресурси bk.rumail.uayandex.ua. Також через неуважність вступники можуть плутати літери або цифри в адресі своєї скриньки. Тому, по-перше, будьте максимально уважні під час заповнення форми, а, по-друге, використовуйте для реєстрації пошту, точно дозволену в Україні, наприклад ukr.neti.ua, gmail.
 
  1. Ще одна поширена ситуація – коли в шкільному атестаті та сертифікаті ЗНО не співпадають дані вступника: ПІБ та/або дата народження тощо. Якщо в документах є такі розбіжності, то створити електронний кабінет неможливо. Тобто вступнику варто заздалегідь порівняти дані у сертифікаті та атестаті. У разі виявлення розбіжностей (помилок), одразу зверніться: якщо в атестаті – до школи, якщо в сертифікаті ЗНО – до відповідного регіонального центру оцінювання якості освіти.
 
  1. Якщо ви маєте пільги (спеціальні умови) для вступу, то скористатися ними можна тільки у разі подачі документів в паперовій формі. У такому разі НЕ потрібно реєструвати електронний кабінет, звертайтеся до приймальної комісії вишу. Подані через електронний кабінет заяви не розглядаються для вступу за пільгами. Більше про це є в наказі МОН № 1378 від 13.10.2017 року «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань прийому на навчання до закладів вищої освіти».
 
  1. У системі електронного вступу існують вимоги до формату та розміру фото і сканкопій документів, які завантажують вступники. Будь ласка, перед завантаженням переконайтеся, що документи збережені в форматах JPG (JPEG, PNG), максимальний розмір кожного файлу – до 1 Мб.
 
  1. Щодо сільського коефіцієнта. Цього року він діє лише для вступників, які зареєстровані в селах не менше 2 років до подання заяв про вступ та які в рік вступу здобули повну загальну середню освіту в школах на території сіл. Цей коефіцієнт не поширюється на селища міського типу. На сьогодні у системі ЄДЕБО відсутня можливість видалення/редагування довідки про реєстрацію у сільській місцевості. Тобто, перед її завантаженням вступнику треба переконатися, що вона відповідає встановленому зразку (Додаток №13 до постанови від 2 березня 2016 р. № 207 “Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру”http://zakon2.rada.gov.ua/laws/file/text/44/f454477n307.doc). Також наголошую, що після подання першої заяви інформацію в кабінеті змінити неможливо, тому переконайтеся у її коректності до подання заяви.
 
  1. Особливо уважним також варто бути під час вибору конкурсної пропозиції та встановленні пріоритетності заявам для вступу на бюджетні місця. Адже як було зазначено у попередньому пункті, після подання першої заяви нічого змінити неможливо. Пам’ятайте, що на бюджет можливо подати не більше як 7 заяв на максимум 4 спеціальності. Кількість заяв, яку можна подати на навчання за контрактом, не обмежується.
 
Також очільниця ДП «Інфоресурс» нагадала, що перший і останній дні реєстрації та подачі документів зазвичай є найбільш проблемними – система перевантажується через велику кількість одночасних звернень.
«Тож, будь ласка, не поспішайте все зробити в перший день та не відкладайте на останній. Часу вистачить всім, адже реєстрація триватиме з 2 липня до 18-ї год. 25 липня (24 дні), а подання заяв – з 12 липня до 18-ї год. 26 липня (13 днів). Якщо ви маєте запитання щодо вступної кампанії – вже зараз пишіть їх на скриньку vstup2018@mon.gov.ua  або ez@inforesurs.gov.ua  Також у липні почнуть працювати гарячі телефонні лінії для вступників, а вже зараз на сайті МОН є розділ Вступна кампанія 2018, де розміщуються основні документи, новини, відповіді на поширені питання щодо вступу», – додала вона.
 
Інформує прес-служба Міністерства освіти і науки України

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *