0 231
Фахівці МОН презентували ключові напрями реформування профосвіти Липень 5th, 2018 Юлія Осіння

До 1 вересня спеціальна робоча група має підготувати законопроект “Про професійну (професійно-технічну) освіту”. Він пропонуватиме механізми розвитку профосвіти в умовах децентралізації, державно-приватного партнерства, покращення якості підготовки учнів. Щоб документ якомога ширше охопив усі особливості напряму, до його створення залучили велике коло чимало стейкхолдерів, зокрема, народних депутатів. Повідомляє прес-служба МОН.

Про це домовились представники Міністерства освіти і науки України з парламентарями під час робочої наради в комітеті Верховної Ради з питань науки і освіти.

У межах зустрічі фахівці МОН презентували ключові напрями реформування профосвіти:

  • багатоканальне фінансування закладів,
  • модернізація освітнього середовища,
  • підвищення престижності професійно-технічної освіти тощо.

Також вони зазначили, що новий Закон розмежує сфери відповідальності центральної та місцевої влади та врегулює можливості партнерства бізнесу та професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ).

У підготовці учнів треба враховувати інтереси потенційних замовників кадрів – роботодавців. Тож планується, що законопроект матиме окремий розділ щодо державно-приватного партнерства. У ньому визначатимуться напрями, за якими підприємства зможуть співпрацювати із закладами. Ми також передбачимо переваги бізнесу від такого партнерства. Адже, наприклад, зараз маємо проблему, коли підприємства хочуть передати сучасне якісне обладнання до закладів, але стикаються з додатковим оподаткуванням. Сподіваюсь, що у новому законі нам вдасться прописати правильний механізм передачі такого майна”, – розповіла генеральний директор директорату професійної освіти МОН Ірина Шумік.

Результати наради розглянуть на засідання робочої групи, яка займатиметься розробкою законопроекту. До її складу увійшли близько 30 фахівців галузі – представники промислових підприємств та бізнесу, освітяни, юристи та члени громадських організацій. Перше засідання робочої групи заплановано на середину липня.

Нагадаємо, що колегія МОН затвердила концепцію “Сучасна професійна освіта”, яка стане основою для створення законопроекту “Про професійну (професійно-технічну) освіту”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *