14 50219
Онлайн! 2 липня визначено пороговий бал «склав/не склав» для тестів з російської мови, біології, історії України, фізики Липень 2nd, 2015 Погорєлов Дмитро

2  липня з 11:00 Освітній портал “Педагогічна преса” транслював засідання експертної комісії при Українському центрі оцінювання якості освіти, під час якого визначено пороговий бал «склав/не склав» для тестів з російської мови, біології, історії України, фізики.  

Планується, що результати зовнішнього незалежного оцінювання з цих предметів будуть оголошені 3 липня.

Спостерігати за роботою експертної комісії можна буде в день трансляції на цій сторінці.
Реєстрація для перегляду не потрібна.
Після закінчення заходу відео буде доступне в записі.

Також дивіться:

Як визначали пороговий бал «склав/не склав» для тесту з іноземних мов (англійської, французької, німецької, іспанської) та математики  та пороговий бал ЗНО з української мови і літератури.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Коментарi

  1. тесты по истории довольно странные. В школе по истории не узучали карикатуры, кто автор картин и как выглядит украинский режиссер. Как это связано с историей?

  2. Тести з фізики – це велика дупа 🙂
    Вірні відповіді в тих завданнях, де я написав навмання, і де була моя улюблена тема.
    ЗНО олімпіадного рівня)))

  3. Прийняття порогового балу з фізики (як і з математики) – ганьба! Вважаю, що аргументи стосовно того, що ВНЗ не наберуть слухачів не є вірним. Може таким учням не слід було обирати фізику? Завдання були не з легких. Але ті хто обрав даний предмет, мабуть мають бажання присвятити себе навчанню за даним фахом, а тому мають знати трохи більше ніж дозволяє шкільна програма. 8 баллів з 54 – це не повинно бути припустимо для майбутніх слухачів ВНЗ де фізика є профільною!!!! Мені тепер цікаво буде подивитися на таблицю відповідності балів.

    1. Скоріше за все, саме Ви чи Ваша дитина не здавала фізику -)))
      Мені цікаво – чи змогли б шановні члени комісії набрати 8 балів про які вони казали, методом угадування ? Чи хоч хтось аналізував тести перед тим як давати їх для ЗНО?
      Може, треба починати з себе???? Підвищити яксть освіти, боротися з хабарництвом у вишах, з повагою відноситися до студентів..Таке враження, що йде знищення інтелектуальної молоді…
      І до речі, в цьому році багато хто з абітурієнтів їдуть навчатися за кордон і це завдяки супер- тестам з ЗНО…Продовжуйте в тому напрямку!!!

      1. Моя дитина набрала 37 балів (187). Без додаткових занять, тільки самостійне вивчення предмету. Вважаю, що тим хто не може вірішити хоч половину завдань нема чого робити на технічних спеціальностях!

  4. А хто нестиме відповідальність за складання таких тестів???А хіба в нас хтось за щось несе відповідальність???

  5. На жаль, на засіданні комісії ніхто так і не вник у складність тесту з фізики, як і не вникають у багато інших питань. Все розглядається однобоко.По даних тестах ніяк не можна було порівнювати математику з фізикою.Та й ніхто ж не задумався, чому більшість технічних вузів не вибирають фізику основним предметом при вступі, адже бояться, що не матимуть конкурсу. Вже доходить до абсурду, коли на фізичні спеціальності пріорітетною стає англійська, а не фізика.Про який престиж даної науки ми можемо говорити!!!

  6. Чому на біології не було піднято питання про транспорт сахарози ентероцитами?
    Він не відбувається взагалі, а сахароза зразу ж розщеплюється ферментами на глюкозу і сахарозу. Дисахариди не можуть всмоктуватися, хоча в питанні саме про це і було запитано.
    Потім. Йони Гідрогену не використовуються при всмоктуванні вуглеводів, для активного транспорту потрібні йони Натрію.

  7. по физике не понятные задания, как будто их составлял какой-то даун,дебил, или просто человек который в физике ничего не понимает , а история украины нормальные тесты

  8. Цілком погоджуюсь, що завдання з фізики мало того, що не зрозумілі, а ще складається враження, що й “поглибленого” рівня.
    Крім того, не зрозуміло чому на ЗНО з математики та фізики не дозволяють користуватися звичайними калькуляторами, адже на уроках ніхто не заперечує проти використання калькуляторів, а на ЗНО (враховуючи емоційний стан і т.п.) зробити технічну помилку в 0,01 – означає втратити 1 бал за правильно (з огляду на хід виконання та використання формул) виконане завдання.

  9. Фізика просто кошмар,завдання не зрозумілі! Я дивився тести минулих років,набагато простіші питання!

  10. Я теж не можу дочекатись порогового балу з фізики…Кожного разу якісь казуси…То по дві відповіді на одну задачу, то некоректні запитання, відповіді на які зовсім не показують чи знає дитина фізику чи ні. Якщо математику можна було здати випускникові 9 класу (зі слів А.Добосевича), то для розв’язку деяких завдань з фізики не зашкодило б провчитися перший курс політехнічного.Та й часто діти не знають, що вони мають краще знати, щоб здати ЗНО з фізики: математику, хімію чи фізику…А чи не варто було би дати на той самий час 100 завдань, але які б показали знання саме з фізики, адже лише дуже незначна частина дітей навчаються у фізматліцеях, та й ті не так часто пишуть фізику на найвищі бали, що вже казати випускникам звичайних шкіл.

  11. ЧЕКАЮ, НЕ ДОЧЕКАЮСЬ ЯК ЕКСПЕРТНА КОМІСІЯ ТА ПАН ЛІКАРЧУК ВИЗНАЧАТИМУТЬ ПОРОГОВИЙ БАЛ З ФІЗИКИ. ХТО ВСЕ ТАКИ НЕСТИМЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА УКЛАДАЧІВ? ДЛЯ КОГО ПІДГОТУВАЛИ ЦІ ТЕСТИ?