80 22548
15 грудня, 11:30 – вебінар для учасників бюджетного процесу «Робота на офіційному веб-порталі використання публічних коштів Є-Дaтa» Грудень 15th, 2015 Погорєлов Дмитро

Учасників семінару ознайомлять з одним з інструментів реалізації ідеї відкритості використання публічних коштів – порталом Є-Дата, його можливостями, завданнями та очікуваними результатами від впровадження.

Детально розкажуть також про роботу з порталом для розпорядників і одержувачів бюджетних коштів:

– Створення службового кабінету;

– Ключі електронно-цифрового підпису;

–  Управління звітами та договорами.

Буде презентовано також наступний етап проекту Є-Дата, що передбачає оприлюднення всіх витрат центральних і місцевих органів влади на вимогу статті 3 Закону України «Про відкритість використання публічних коштів».

Переглянути вебінар можна в день трансляції та пізніше на цій сторінці.

Для збільшення якості – оберіть роздільну здатність 720р у вікні YouTube.

Ви можете поставити запитання учасникам вебінару в коментарях на цій сторінці.

Реєстрація для перегляду не потрібна.

Довідково:
Є-Дата (http://e-data.gov.ua/) – це офіційний державний інформаційний портал у мережі Інтернет, що розпочав свою роботу 15 вересня 2015 року. На ньому оприлюднюється інформація про використання публічних коштів та реалізується ідея прозорого бюджету. Згідно із законом «Про відкритість використання публічних коштів», до публічних засобів віднесено кошти державного та місцевих бюджетів, кредитні ресурси, надані під державні та місцеві гарантії, кошти Нацбанку і держбанків, Держцільових фондів, Пенсійного фонду та фондів загальнообов’язкового державного соцстрахування, кошти державних та комунальних підприємств.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Коментарi

  1. який саме закон треба вказати в полі “обгрунтування” при заключенні договору без процедури закупівлі

  2. Доброго дня! Не можу зареєструватись. Все заповнюю вірно,помилок ніяких не видає, зчитує інфо, а в головне меню мене не викидає. З чим це пов’язано?

  3. Доброго дня!
    1. Які дані вносити за договорами з ФОП. Якщо не внести код та адресу, звіт не зберігається.
    2. Чи залишилась кінцева дата оприлюднення звітів та договорів за ІІІ та VІ квартали 2015 року – 30.06.2016 року. Дуже дякую за відповіді.

  4. Вкажіть КОНКРЕТНО-який саме закон треба вказати в полі “обгрунтування” при заключенні договору без процедури закупівлі. Ви відповідаєте розмито, я прошу відповісти конкретно, що є обгрунтуванням в відсутності тендеріу

  5. Якщо немає вартості договору (наприклад касове обслуговування, телекомунікаційні послуги, оплата за газ, електроенергію тощо), то не дозволяє записати такий договір.Що робити?

  6. Доброго дня! як перевести ключ з ТОВ ЦСК Україна в dat? чи потрібно при цьому змінювати ключ в профілі, якщо реєстрація була з АЦСК? Дякую

  7. По незакритих договорах… залишається відкрите питання. Чому я сама повинна визначати якусь там дату в майбутньому, до якої діє договір. Не простіше Вам поставити галочку, що договір безстроковий. Це не одиничний випадок. Це у кожного в установі є по комунальних

  8. В мене до Вас питання. В Управлінні соціального захисту населення Арцизької РДА відкриті рахунки по державному і місцевому бюджету. Їх приблизно 50. При заповнені форми 2м, 2 д заповнювати тільки зведені звіти, чи кожен звіт окремо? На вебінарі відповідь дали – заповнювати тільки зведений звіт форми 2м, 2 д!!! На семінарі, який проводили для нас в м. Одеса відповідь була іншою – заповнювати усі КВК!!!!!!! Допоможіть знайти вірну відповідь.
    І ще одне запитання. При заповнювані звіту форма 2м, наприклад є видатки по КЕКВ 2730, заповнювати тільки рядок 340 КЕКВ 2730, чи підіймати ці суми по підсумковим кодам 2700 (рядок 310), 2000 (рядок 020), рядок 010. І де в такому випадку вписувати дані в колонці “Затверджено на звітний період”, там дані вносяться тільки по підсумковим кодам????????

  9. Доброго дня. Я занесла всі договора за ІІІ кв.2015 але не підписані, вони автоматично з”явилися у 4-му кв.2015р.Коли вношу зміни у договорі за 4-й кв. то ці зміни вносяться і у 3-му кварталі.

  10. Доброго дня. Що робити з договорами по теплопостачанню, водопостачанню, електропостачанню, вивезенню побутових відходів, послуги телефону та інтернету, попежну охорону? Дані договори заключені ще в 2003 року і раніше, є додаткові угоди 2015 року, а також рахунки, акти сплачуються щомісяця?
    Дайте конкретне розяснення, бо ваші відповіді по цих питаннях є різними. То пояснюєте що такі договори на даний час не вводити, то пояснюєте як правильно поставити суму в акті за водопостачання+водовідведення+стоки! Дякую!

  11. з 01.12.15р. було ліквідовано УДСО при УМВСУ. У звязку з тим що його правонаступником є Управління поліції охорони, то нова угода не укладалапсь, а зміни проводились через додаткову угоду.
    Як такі зміни опублікувати?

  12. Договор заключен на общую сумму, оплачивался частично из бюджета, частично из средств коммунального предприятия. Какую сумму показываем в оплатах (полную, только бюджетные средства)?

  13. Для реєстрації на порталі та підписання договорів, звітів використовувати ЄЦП керівника чи печатки установи?

  14. Немодрук Олександра Іванівна

    SOS! Вкрай потрібен імпорт договорів і їх додатків! Бухгалтерія захлинається. Бухгалтери залишаються після роботи за бюджетну зарплату. Скоро я тут залишусь сама, бо підлеглі порозбігаються!
    Доречі, найлегшим було б всі дані по договорах і додаткових угодах брати з ДКСУ, як і платежі. Для того, щоб платежі пройшли, кожна установа реєструє забов`язання, які можна було б оприлюднювати, або не оприлюднювати. Залишилось би тільки виконання. І навантаження на сайт зменшилось би, і помилок було б меньше.

  15. В мене запитання по відрядженням, якщо працівник поїхав у відрядження за власний рахунок, але я зберігаю на цей час за ним заробітну плату. Чи є це витратами на відрядження? потрібно їх опубліковувати?

  16. Доброго дня! Є питання по додаткових угодах. Якщо додатковою угодою змінювалась сума договору, на сайті в розділі “Додаткові угоди” вказувати суму, прописану в угоді, чи загальну змінену суму договору? Наприклад, договір був на суму 50000, в дод.угоді вказуємо, що вирішено збільшити вартість договору на 10000. То в додатковій угоді я пишу 10000, чи 60000? Також, якщо вирішено ЗМЕНШИТИ суму, то чи писати “-10000”, чи 40000? Чекаємо на відповідь. Завчасно вдячні.

  17. Дякуємо розробникам та всім учасникам які працюють над порталом E-data, чомусь всі забувать про Вас!Адже в такі строки дуже і дуже важко обробити таку велику кількість інформації, але не тільки обробити, а ще й внести зміни для нормальної роботи порталу. Звертаюся до всіх користувачів проекту необхідно з повагою відноситися один до одногота розумінням ствитися до розробників, всі питання в спокійному режимі можна вирішити, це вже не раз було доведено. Дякую!

  18. Договір внесено в 3 кварталі , акти виконання 3 і 4 квартал. договір необхідно вносити один раз, а в 4 кварталі необхідно вносит тільки акти

  19. ніколова світлана

    договора по Рем с 2012 р сейчас додаткова угода с 01.01.15 до 31.12.15 можна вносити или это пролонгованый и пока не вносить

  20. Чому б Вам не спростити процес внесення актів та накладних, вигружаючи їх автоматично з казначейської програми, так як відображаються наші транзакції по здійсненим платежам?

  21. Як вносити договори по не бюджетним договорам, але якщо підприємство є одержувачем бюджетних коштів

  22. Для реєстрації на порталі та підписання договорів, звітів використовувати ЄЦП керівника чи печатки установи?

  23. ДУЖЕ ВАЖЛИВО. ВИ КАЖЕТЕ ЩО ДОГОВОРИ ЗА ПОПЕРЕДНІ РОКИ НЕ ВВОДИТИ, АЛЕ ВОНИ ОСНОВНІ, А В 15 ЛИШЕ ДОДАТКОВІ УГОДИ, ТОМУ ЇХ ТРЕБА ВВОДИТИ ЩОБ ПРИКРІПИТИ ДОДАТКОВУ УГОДУ. А ДОГОВІР ЗА ПОПЕРЕДНІ РОКИ НЕ ВИДНО????

    1. Є основний договір на водопостачання та водовідведення без суми. Є дві додаткові угоди: одна на водопостачання з конткретною сумою, друга на водовідведення теж з конкретною сумою. При оплаті за воду в платіжному дорученні вказуємо одну додаткову угоду при оплаті за стоки вказуємо іншу. Як їх ввести, якщо вони обидві є діючими і друга не скасовує першу?

  24. При заповненні розділу “Звіти” першим кроком є вибір типу звіту. Жоден із запропонованих типів звітів не відповідає затвердженій формі звітності , яку подають відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі – Фонд). Окрім цього органи Фонду подають звітність наростаючим підсумком (І кв., півріччя, 9 міс., рік), що не узгоджується зі звітними періодами, які пропонуються порталом е-дата (І кв., ІІ кв., ІІІ кв., ІV кв.) У зв’язку зцим прошу дати відповідь на запитання:
    !. Який тип звітності необхідно обирати із тих, які пропонуються програмою?
    2. Які дані необхідно заносити до форми звіту якщо поквіартальні звітні дані відсутні у зв’язку з тим, що нами подається звітність наростаючим підсумком?

  25. Як бути з тендерними договорами?? як бути з загальною сумою договору…і проплатами за 3-4 квартали?? розкажіть як правильно і послідовно-дякую.

    1. Перещепинський професійний ліцей

      Допоможіть будьласка! зареєструвались на є-дата, внесли договора, підписували але тільки з одного комп’ютера, попробували з іншого і чомусь тепер не підписуються документи .Потім на слідуючий день взагалі нічого не можемо підписати і обведено красним повідомлення на англ. що в переводі “Вы не имеете ролей для работы с этим порталом”. Інформацію вносить можемо, підписувать ні. Що нам робить далі?

  26. якщо при внесених договорах в полі по місцезнаходженню виконавця були внесені райони міста їх треба видалити, чи можно залишити у відповідній графі

  27. Доброго дня! У нас діють договори по загальному та спеціальному фондах, тобто бюджетні кошти та кошти батьків( управління освіти) наприклад для продуктів харчування діє один договір для оплати з обох фондів. як оприлюднювати ці договори і акти до них?

  28. Попередня оплата за передплату періодичних видань(газети, журнали) здійснюється згідно рахунку, акти та накладні надаються в наступному році по факту прибуття даних видань. Як показувати?

  29. Дякую за відповіді! Запитання : публічні кошти – кошти які знаходяться на казначейському рахунку? Якщо організація бере кошти на своє утримання згідно затвердженого кошторису на рік на розрахунковий рахунок і з нього виплачує з/плату, оплачує комунальні рахунки, і т.д. Потрібно опубліковувати і як ?

  30. Наше підприємство здає два звіти форми 2д та 2м. Дані звіти введені на сайт і підписані 13.11.2015року. Зараз шапка звітів пуста. Що робити? Перебирати звіти знову?

  31. Для фондів соціального страхування , чи буде форма звіту №13?
    У додатку №13 “Звіт про виконання бюджету ( кошторису), відображаються не всі видатки, які проводяться фондом. Договори ( акти ,накладні) потрібно вносити лише ті які входять до видатків звіту №13, чи всі які були укладені?

  32. Можно ли связать базу бухгалтерской программы “Инфо Бухгалтер” с базой сайта E data, чтобы накладные и платёжные документы подтягивались автоматически ?

  33. Які договори необхідно вносити закупівля чи послуги наприклад договір з ТЕЦ заключнений в 2001, необхідно щомісяця вносити оплату тепла? Договори по комунальним дайте більше інформації?

  34. є відокремлені підрозділи, яки заключають договори від імені головної організації, але розраховуються самостійно. Чи повинні всі підрозділи вносити договори самостійно, чи вносити через головну організацію?

  35. Працюємо згідно ЗУ “Про безоплатну правову допомогу”. Маємо статтю витрат з держбюджету по виплаті послуг адвокатів які надають допомогу населенню. По-логіці маємо вносити всі договори з адвокатами, але більшість з них працюють як самозяйняті особи. Тоді виходить що в графу ЄДРПОУ мало б вноситись індефікаційний номер, а розголошення особистих даних є кримінальною (адміністративною) відповідальністю. Що нам робити?

  36. Скажіть будь ласка, а якщо звіт підписаний і всерівно не відкривається якщо знайти його через пошук, а був завантажений дбф формат?

  37. у разі використання коштів підприємств, отриманих ними від їхньої господарської діяльності: відомості про договори, укладені за звітний період, загальна вартість яких перевищує 1 мільйон гривень (один договір – 1млн., чи всі договори – більше 1 млн.???)

  38. Доброго дня!
    Прошу відповісти на наступні запитання:
    1. Якщо догововір укладено на рік, а оплата проводиться щоквартально, чи потрібно у кожному кварталі заново вводити договір?
    2. Що робити коли після збереження договору, у списку договорів створений запис дублюється?
    3. Чи потрібно писати номер наказу, якщо договір укладається не за тендерною операцією, а за обгрунтуванням “допорогові закупівлі”?

  39. Договір від 2011 року, у 2013 році додаткова угода про зміну назви підприємства, як відобразити додаткову угоду

  40. В казначейство подається звіт за формою 2д за КЕКВ 2282, а в міністерство звіт подається розшифрований (у розрізі КЕКВ). У якому вигляді потрібно звіт оприлюднювати?

  41. Также вопрос волнует: у нас есть структурное подразделение но код ЕДРПОУ у нас один! Они находятся по другому адресу. Как нам работать? Вносить данные вместо них? Как быть с ключами?

  42. Подскажите, пожалуйста, если Договор был заключен в 2012 году а проплаты по нему были и в 3м и в 4м квартале вносить ли его сейчас в базу?

  43. Договор за 2014 год, доп. соглашением продлили на 2015год. Вводить только доп. соглашение? если до этого предлагали вводить только договора за 2015. У меня есть также и договора более поздних периодов?

    1. Шановна пані Людмило, вебінар буде доступний у записі. Тож ви зможете повертатись до його перегляду.

  44. Мы крупная бюджетная организация, у нас объем около 1000 договоров в год! Мы подаём те же данные в Казначейство и на Министерство, скажите зачем мы будем все это дублировать? Это очень большой объём работы!!! Почему все данные нельзя взять с Министерских программ и казначейских и не беспокоить бюджетные организации?

  45. Договори за минулі роки – основні, а в 2015 році лише додаткові угоди. Тому змушені вводити договори за минулі роки щоб до них прикріпити додаткову угоду за 2015 рік. Як тоді бути

  46. Одержувач бюджетних коштів – комунальне піідприємство. У нас 2 КФКВ на отримання коштів. Коли буде реалізована можливість вводити звіти та договори окремо по кожному КФКВ?

  47. Адміністратор сайту

    Для зручності перегляду оберіть у вікні YouTube роздільну здатність 720р
    Правий нижній кут вікна трансляції – коліщатко “Налаштування” – “Якість” – “720р”

  48. Доброго дня! я працюю в програмі 1 С (бухгалтерія,бюджет), чи не думаєте ви доопрацювати програму щоб можна було б викачати всю інформацію в програму Є-дата?

  49. Добрий день! Цікавить така інформація: договір укладено у 2012 році, оплата здійснена у ІІІ кварталі 2015 року. Додаткові угоди та акти виконаних робіт необхідно оприлюднити за весь термін дії договору або тільки за ІІІ квартал поточного року? Дякую!

  50. Доброго дня! Скажіть будь ласка, в чому може бути проблема якщо завантажили звіт зведений (dbf.формат), але відкрити його можемо лише через службовий кабінет, якщо через пошук ввести за реквізитами розпорядника – звіт відображається, але не відкривається!
    Якщо завантажуємо зведений звіт, а завантажується по КТКВК це вірно? Чому не сумуються загальні КЕКВ? Їх необхідно вносити вручну?

  51. Доброго дня. 1. Ввела договора за минулі роки 2003, 2009. Пише, що документ створено успішно, а в переліку договорів немає. В чому може бути проблема?
    2. Договора, акти, додаткові угоди вводити за ІІІ квартал весь чи починаючи з 14.09.2015 р.

  52. Доброго дня! Підкажіть будь-ласка, чи потрібно комунальному підприємству оприлюднювати на сайті витрати за 2015 рік, якщо ми не є ні одержувачами, ні розпорядниками коштів (дохід отримуємо за рахунок власної господарської діяльності)?

  53. 1.При відсутності в договорі кінцевої кількості товару, яку планується придбати (вартість бензину змінюється протягом року, договір укладався згідно плану на загальну суму), яку кількість та ціну вказувати у договорі?
    2.При додаванні договору, по якому була здійснена оплата у ІІІ кварталі, але він був укладений на початку року та діє до кінця поточного року, вказувати залишок суми договору, що залишився на початок ІІІ кварталу чи загальну суму?

  54. Як зареєструвати договір, в якому не вказана сума? Наприклад, за касово-розрахункове обслуговування платимо щомісяця відсоток, від перераховоної суми з/п?

  55. 1.У звітах нема форми 4-1, тільки форма 4-3 яка у нас на підприємстві не здається, як бути тоді?
    2.Куди заносити накладні до договорів, якщо є тільки акти виконаних робіт?

  56. Добрий день. Прошу дати відповідь на наступне запитання:
    1) Що робити з бестроковими договорами за якими не вказано кінцевий строк їх дії. Коли вносиди їх в Єдата ставили термін дії до 31.12.2015р, в наступному році треба вносити їх повторно? Додаткових угод по цим договорам не заключаємо (монополісти – опалення, світло, вода і т.п.), в казначействі реєструємо їх розрахунковим методом. Дякую за відповідь.
    2) Що робити коли керівник підприємства змінився, а додаткової угоди також не було заключено? Кого вказувати у договорах і актах?

  57. 1)Як реєструвати трьохсторонню угоду(на якого контрагента?); проплати здійснюються 2м підприємствам.
    2)Чи потрібно реєструвати додаткову угоду, в якій змінився виконавець, р/р (платили міліції за охорону, тепер – поліції).
    3)Чи потрібно реєструвати виплати по з/п та податки?
    4)Якщо договір зареєстровано на початку року чи потрібно реєструвати проплати, які були здійснені до 01.07.2015р?
    5)Чи підходить обгрунтування:”ст.2 ЗУ Про здійснення державних закупівель”, якщо не проводимо тендерної процедури?
    6)Чи можна підписати разом Договір з усіма додатками та актами, чи потрібно кожний акт/накл., дод. окремо?
    7)Якщо номер договору від 1 до 9 пишеться, що недостатньо символів, писати 01…09?
    8)Чи потрібно писати в адресі слова: м., вул., р-н, буд.? Чи достатньо: Чернігів, Чернігівський, Щорса 10?
    9)В додатковій угоді вказувати вже загальну суму договору чи суму на яку збільшився/зменшився договір?

    1. Якщо договір зареєстровано на початку року чи потрібно реєструвати проплати, які були здійснені ДО 01.07.2015р?

  58. -Чи потрібно розділяти договори по загальному і спеціальному фондах? Як потім будуть формуватися звіти?
    – Договори вносити за весь 2015 рік, починаючи з І кварталу?
    -Що писати в поле “Обгрунтування”, якщо тендерної процедури закупівлі не проводимо?

  59. Порадьте, будь ласка, в сільській раді обрано нового голову. У листопаді він приступив до обовязків. Чи потрібно набирати договори і плани за попередній період зі старим керівником? Але електронний підпис на нового керівника.

  60. Доброго дня! по місцевому бюджету у звітах є декілька КФК . наприклад, 250404, 250403. як у звітах на порталі це показувати?
    Щодо відряджень: видатки на закордонні відрядження заборонено, але якщо їдуть за рахунок приймаючої сторони, то кількість цих відряджень вказувати на порталі??

  61. 1) Чи нічого не змінилось щодо строків оприлюднення – 31/06/2016 – дані за ІІІ і ІVквартал 2015?
    2)Остаточно щодо внесення договорів з ФОП – вказувати тільки ПІБ? чи не буде не внесення інформації про ідент.код, адресу ФОП трактуватись як “неповна, недостовірна” інформація? як аргументувати, чому не внесли?
    3) відрядження – якщо в 1 відрядження поїхало 4 особи (напр. ревізори) – вказувати “кількість”=4, правильно?
    4) договори:
    – додатковою угодою, в середині кварталу змінено тільки реквізити (адреса, р/р, директор) – цю дод.угоду вносити? як (к-ість, ціна – прочерки) чи не вносити? щось міняти в осн. угоді?
    – додаткова угода – суто вказується пролонгація (без суми, кількості), її вносити?
    – куди вносити пеню, штраф по договору?
    – якщо послуги надавались у вересні, а оплачені в жовтні – куди вносити (ІІІ чи ІV кв)?
    – якщо вказано “послуги з ремонту комп.техніки” – 5 комп-ів, 2 принтери – як прописувати к-кість послуг – “1” чи “7”,
    – договір на вивезення і утилізацію сміття, якщо ціна змінилась в середині місяця то вносити двічі одну накладну з різними кількостями і цінами чи як?
    – в договорі вказано ціну за 1м3, а в рахунку – тільки кількість і загальну суму (коли вносимо накладні, то вказ. ту ціну з договору? чи нічого?)
    – договір без суми, і вказано послуги “згідно специфікації” і щомісяця
    – телекомунікаційні послуги – є 15 номерів тел, в рах написано абонплата (за шт), місц.розмови, міжміськірозмови (секунд), дод.послуги АТС, користування каналізаціями для кабелів і т.д – це все 1 послуга, що включає в себе цілий комплекс, чи все розбивати по позиціях – як правильно?

    – РЕМ :
    – на договорі є печ.обласного і міського РЕМів, ми вносимо того, кому гроші платимо?
    далі: РЕМ дає тільки рахунки за послуги, їх вносити в “акти”?
    період у них не з 1по30-е, а з 20-го по 20-е, (можна поігнорувати і внести в 1 місяць, де більше днів? чи якось дробити?)
    згідно рах. є плата за активну енергію (квТ/год) і є додаток до рахунку – “плата за реактивну енергію” – як цей додаток внести? куди, на порталі не передбачено “додаток”? що прописувати, адже в додатку фігурує так: “1. спож та генерування реакт.енерг. (є к-ість, ціна – не та, що активної енергії) і2. надбавка за недостатнє оснащення (просто сума)” і всього?.
    – послуги водопостачання і водовідведення (різна ціна, а до водовідведення внизу ще додаються “дощові стоки”- розбивати як дві окремих позиції чи 3 позиції (водопостач, водовідв, дощ.стоки?)
    послуги з пожспостереж – 1 послуга, чи скільки позицій по акту – стільки послуг (чи ще множити на кількість обєктів, де це спостереження проводилось (3 будинки?)
    – оплата праці прибарильниці (людина – не в штаті), оплата – від поситилощі, а воді – по годинах цю угоду вносити?
    – оплата програмного забезпечення на 20 компютерів (по угоді придбано1 шт (пакет, який складається із 20 шт,), тобто в кількості послуг вказувати 1шт чи 20 шт?

    Дякую дуже за відповіді