20 10385
Зустріч міністра освіти і науки України Лілії Гриневич із представниками громадськості Травень 11th, 2016 Погорєлов Дмитро

Онлайн-трансляція заходу відбуватиметься на Освітньому порталі “Педагогічна преса”. Ви можете поставити запитання до міністра в коментарях на цій сторінці.

10 травня 2016 року відбудеться зустріч міністра освіти і науки України Лілії Гриневич з представниками інститутів громадянського суспільства, членами Громадської ради при МОН України й експертами.

Під час зустрічі планується обговорити пропозиції громадськості щодо заходів МОН з реалізації Програми діяльності Кабінету Міністрів України.

Початок заходу: 11.00.

Місце проведення заходу: м. Київ, проспект Перемоги, 10, Міністерство освіти і науки України.

Акредитація учасників зустрічі здійснюється до 13.00 6 травня 2016 року за телефоном 481-32-45 та електронною поштою m_kolumbet@mon.gov.ua (за формою).

Переглянути онлайн-трансляцію можна в день проведення заходу та пізніше на цій сторінці.

Увага! Відповіді МОН на запитання, що залишили в коментарях наші читачі, найближчим часом будуть оприлюднені.

Стежте за оновленнями.

Снимок

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Коментарi

  1. ШАНОВНА, ПАНІ МІНІСТР! ЗАРПЛАТУ ПІДНЯЛИ ТІЛЬКИ ВЧИТЕЛЯМ,А ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗАЛИШИЛИ БЕЗ УВАГИ.ЦЕ НЕСПРАВЕДЛИВО.ЧОМУ?ДЯКУЮ .

  2. Дякую пані міністру, що обіцяє дати відповіді на наші тут запитання. Але хотілось би знати, коли і як ці відповіді будуть дані. (Це питання в т.ч. і адміністратору сайту, бо наші питання він на стіл міністру чи замам не поклав, а слухали ми довгі запитання-промови в свій цінний час).

    1. Шановний пане Василю, запитання були передані адресатам. Відповіді будуть оприлюднені на нашому сайті щойно ми отримаємо їх із МОН.

  3. Шановна Лілія Михайлівна! Як таке можливо? У Академічному ліцеї №15 м. Дніпродзержинська завучем по військово-патріотичному вихованню, вчителем з військово-патріотичного виховання а також вчителем, який вчить школярів Історії України Є ГРОМАДЯНИН РОСІЇ Медведєв Олександр. До речі , він і не думає ставати громадянином України. Даний факт покривається директором ліцею. Цікаво, хоча в одній їз російських шкіл допустили б громадянина України вчити школярів військово-патріотичному вихованню? Яких патріотів він виховує?

  4. Шановна Лилия Михайловна!
    Нещодавно Ви заявили, що «якщо вчитель починає агітувати за “Новоросію”, то це означає, що він веде діяльність, яка суперечить державницьким засадам і Конституції України».
    У мене питання: чиновник, який за нашою інформацією був у Партії регіонів та агітував за вступ до неї і при цьому очолює Спецсектор Центрального апарату Міністерства освіту і науки, а також враховуючи, що з Міністерства, яке Ви очолюєте не надають результатів перевірки цього чиновника по Закону України «Про очищення влади», то плануєте Ви щось робити?

    Крім цього інформую Вас, що згідно з відповіддю, яка була підписана заступником міністра Р.В.Гребою інформація про Спецсектор по якому немає жодної інформації на офіційному сайті Міністерства (http://mon.gov.ua/about/departamenti/speczsektor.html) вся інформація чомусь віднесена до обмеженного доступу.

    Сформуйте будь-ласка свою прозору та відповідальну команду!

    Дякую і з повагою до Вас.

  5. Лілія Гриневич! Согласны ли Вы с тем, что одна из первоочередных задач министра – организовать обратную связь со специалистами из своей отрасли? Если “да”, то как Вы собираетесь её осуществлять? В своё время я предлагал предыдущему руководству МОН выделить специалиста (прессекретаря, советника, помощника…) для того, чтобы он в непрерывном режиме отвечал на вопросы, возникающие у людей (Квит – ясно – это проигнорировал). Если сейчас даже аптеки на своих сайтах организуют чаты, неужели МОН не в состоянии сделать подобное? Этот прессекретарь мог бы общаться и Фб-группах, посвященных проблемам образования и науки. В случае необходимости, он мог бы обращаться в те или иные отделы МОН, а в крайнем случае – к Вам лично, излагая общественности Вашу точку зрения.

  6. Лілія Гриневич! Вузовская общественность оказалась в шоке, когда на место первого зама (отвечающего за ВШ) Квитом была назначена Инна Совсун – человек, не имеющий опыта ни преподавательской, ни организационной работы в вузе; лицо, не имеющее никакого авторитета и далёкое от науки (дежурные выступления ни в счёт). Само назначение было актом непотизма, весьма близкого к коррупции. Не считаете ли Вы необходимым назначить на должность первого зама настоящего специалиста?

  7. Лілія Гриневич! Вам часто задают вопрос о 12-летке. Уточните, пожалуйста, на каком уровне принято подобное решение: закона, решения МОН…? Если провести референдум, то против этой идеи проголосует 90% населения? Какой смысл продавливать столь непопулярное решение?

  8. Лілія Гриневич! Вы – представитель партии “Народный фронт”. Ваш предшественник – Квит – был представителем партии БПП. Можете ли Вы утверждать, что Вы (он) проводите в области образования и науки политику своей партии? Где можно увидеть соответствующие партийные документы? Чем отличаются установки этих двух партий в области образования и науки?

  9. Лілії Гриневич! Вы – кандидат педагогических наук. Следовательно, Вы в состоянии разобраться в докторской диссертации по этой специальности. Вам, безусловно, известна ситуация с псевдодиссертацией небезызвестной Лептоновны. К Вам просьба – сформулировать своё личное отношение к этой работе. Хотелось бы, чтобы Вы написали небольшой аргументированный отзыв на эту пародию на научную работу. Ещё раз подчеркну, что Вашей квалификации для этого вполне достаточно.

  10. Пані міністре, будь ласка, скажіть чітко всім, ким і як буде вноситись в Єдину базу інформація про призерів олімпіад і конкурсів-захистів для нарахування балів за особливі успіхи, так як для цієї категорії вступників заяви подаються тільки через інтернет. І головне, за які роки. Бо, наприклад, НаУКМА бере призерів за 2014, 2015, 2016 роки, КНУ, КПІ, ЛПІ – поточного року, ЛНУ- не вказує роки. В Законі і в Умовах прийому років я не знайшов. Бо це треба знати і для Інституту модернізації змісту освіти. Якщо за всі роки, то це ніби і так, але як. Якщо тільки поточного, то чому, бо, наприклад, конкурс- захист проводиться незалежно від класу навчання і учень 10 класу минулого року переміг роботи учня 11 класу, або з математики Антон Т. (зараз в 10 кл.) вже кілька років перемагає у Всеукраїнських і міжнародних олімпіадах, а у 11 класі щось може трапитись і він може не брати в них участі і (неправильно) йому не нарахують балів за успіхи. І ще одне питання. До Ваших змін і пропозиції Волобуєва в Законі появився гарний вираз -“та/або” за особливі успіхи та підготовчі курси від 0 до 5 відсотків. Але різні ВНЗ, встановивши, наприклад, 5 відсотків, по різному рахують для конкретного вступника, який закінчив п/курси і є призером олімпіади чи конкурсу-захисту – одні встановили тільки одну підставу (вираз “або”), інші сумують, але не більше 10 балів, що і є правильно (вираз “та”). Думаю, що потрібна вказівка Д.Кумкову, щоб вніс роз’яснення. Дякую.

  11. Чому навантаження у вищих навчальних закладах, наприклад НПУ імені М,П, Драгоманова не відповідає професійним навичкам майбутньої професії? ( діти у школах знають бульше, ніж випускники вишів, оскільки в них кращий рівень у інфориаційному колі інноваційних технологій, бо студенти на парах не вивчають того, що потрібно для рівня сучасної школи)

  12. Яка перспектива майбутнього педагога, якщо йде скорочення ВНЗ? Чи варто йти в аспірантуру навчатися, якщо після закінчення покажуть за двері ?

  13. Через який час на наш диплом буде запит у Європі? Коли випускник нашого вишу зможе працювати будь-де за тією спеціальністю, яку він здобув в Україні?

  14. Це просто моніпуляція свідомості людей. У Костититуції назва професійна освіта відсутня, є професійно-технічна та вища освіта. А якщо надалі будемо мовчати, то технікуми та коледжі будуть у професійно-технічній освіті. Чисто, економно, по-сучасному. Це і є реформування та інтегрування до Європи, але якось так, по-українські.

  15. Уважно слідкую за роботою Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти. Шановні колеги з технікумів та коледжів! Може годі мовчати. Складається таке враження, що нашу ланку освіти «замовили». Весь час на засіданнях комітету виступають представники профтехосвіти і відстоюють свої інтереси, а Л.М. Гриневич їх підтримує. Мабуть тому, що в Академії педнаук працюють виходці з ВПТУ.Чому профтехосвіта «рулить»? Вони присвоїли собі молодшого спеціаліста, поназивались професійними коледжами, вигадали новий вид освіти – професійна, куди намагаються втиснути технікуми та коледжі та пишуть для нас новий закон, а ми мовчимо і чогось чекаємо?

  16. Чи не час виправити помилку в частині 6 статті 44 ЗУ “Про вищу освіту”- замість “помножена” записати “помножених”, бо вже другий рік ВНЗ неправильно підраховують конкурсний бал. Це те ж саме, що минулого року Столярчук підкоряв всіх – замість “підкорена суспільним ЗАКОНАМ…” разом з вченою комісією встановлював “правильну” відповідь – “підкорена суспільним ЗАКОНоМ…” А ми все літаєм… Всіх на сайті МОНу вчить ГО “Опора”. А МОН не може дотепер змінити на сайті “Вступна кампанія 2015” на 2016 рік, а планує тупі зміни до Умов прийому, а прийом фактично з 5 травня вже почався і вступники вже вибрали предмети, спеціальності, ВНЗ…