0 2158
Викладачі ХДУ взяли участь у воркшопі проекту MASTIS програми ERASMUS у Римі Червень 15th, 2016 Юлія Осіння

Нещодавно представники кафедри інформатики, програмної інженерії та економічної кібернетики Херсонського державного університету доценти Віталій Кобець і Геннадій Кравцов узяли участь у воркшопі країн-партнерів за проектом MASTIS «Створення сучасної магістерської програми в галузі інформаційних систем» (програма ERASMUS) в Університеті LUISS Business School (Рим, Італія).

Метою воркшопу стало визначення вимог роботодавців до магістрів з інформаційних систем на міжнародному та національних ринках праці. Магістерська програма сприятиме формуванню електронного уряду, впровадженню інформаційних систем для страхових компаній, банків, малого та середнього бізнесу в Україні.

Розробка міжнародної магістерської програми з інформаційних систем потребує дотримання стандартів eCF (електронної рамки компетенцій) та EQF (електронних кваліфікаційних рамок), які узгоджують вимоги ринку праці з навчальними планами. Загальні та специфічні компетенції для цих стандартів були описані провідним фахівцем Італійської Асоціації Інформатики та Автоматичних Розрахунків. Розроблений навчальний план з інформаційних систем має заповнити розрив між компетенціями, яких потребують роботодавці, і кваліфікаціями, яких набувають магістри з інформаційних систем.

Учасники з 8 університетів ЄС, 6 провідних українських університетів і 2 македонських університетів визначили робочу групу для формування анкети для роботодавців, у якій враховувалися б загальні вимоги та національна специфіка ринків праці.

Доповідь представників ХДУ Віталія Кобця і Геннадія Кравцова складалася з двох частин – спершу був зроблений огляд ринку праці для ІТ-спеціалістів в Україні, зокрема в Херсоні, що демонструє щорічне зростання на 9 %, становить 3 % ВВП, налічує понад 100 ІТ-компаній і 90 000 ІТ-спеціалістів. Роботодавці Херсона оцінили найбільш запитувані компетенції ІТ-спеціалістів: як загальні, так і спеціальні.

З урахуванням цих компетенцій, доценти кафедри розробили навички і перелік дисциплін на прикладі магістерських програм кафедри ІПІЕК. У другій частині виступу було запропоновано введення нової дистанційної системи навчання на базі сучасних платформ дистанційного навчання в Україні та світі, що сприяла б індивідуальній траєкторії навчання студентів, підвищенню якості дисциплін і мотивації студентів через диференціацію навчального контенту.

Презентація отримала схвальні відгуки та пропозиції щодо подальшої імплементації в завданнях проекту MASTIS.

Представник з Університету Münster (Німеччина) продемонстрував наявні навчальні плани з інформаційних систем, що впроваджені в провідних університетах світу з урахуванням принципів різноманітності та автономії.

Поточні тренди в онлайн-освіті та цифрові інструменти для відкритого, спільного й адаптивного навчання представили італійські викладачі. Серед основних он-лайн у викладанні інструментів були визначені Blackboard, MOOC’s, MOODLE, LUISS Learning Lab, itunes.

За результатами воркшопу був підготовлений перелік завдань, закріплений за кожним університетом-учасником проекту MASTIS.

Інформує прес-служба Херсонського державного університету

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *