28 36217
Онлайн. Забезпечення наступності змісту дошкільної і початкової освіти: впровадженняя освітньої програми «Впевнений старт» у практику роботи з дітьми старшого дошкільного віку Квітень 19th, 2018 Юлія Осіння

18 квітня о 12:00 Освітній портал “Педагогічна преса” у режимі онлайн транслюватиме  Всеукраїнський вебінар “Забезпечення наступності змісту дошкільної і початкової освіти: впровадженняя освітньої програми «Впевнений старт» у практику роботи з дітьми старшого дошкільного віку”.

Долучитись до перегляду можна в день трансляції на цій сторінці.
Згодом відео буде доступне в записі.
Реєстрація для перегляду не потрібна.

 

Презентації

ПРОГРАМА

  1. Шляхи підвищення якості дошкільної освіти дітей старшого дошкільного віку. Доповідач: Нерянова С. І., в. о. начальника відділу дошкільної освіти МОН України.
    Реалізація завдань наступності між дошкільною та початкової освіти в умовах Нової української школи. Доповідач: Ліннік О. О., доктор педагогічних наук, державний експерт з питань якості дошкільної та початкової освіти.
  2. Досвід упровадження у 2017-2018 навчальному році освітньої програми «Впевнений старт» (переваги та виклики в умовах закладів дошкільної освіти):
    Вибір програмно-методичного забезпечення та результати впровадження. Доповідач: Сорокіна М. П., вихователь закладу дошкільної освіти №4 «Вишенька» м. Жмеринка Вінницької області.
  3. Хід упровадження навчально-методичного комплекту до освітньої програми «Впевнений старт»: труднощі і переваги. Доповідач: Зелена О. В., вихователь-методист санаторного закладу дошкільної освіти (ясел-садка) №16, м. Олександрія.
  4. Блочно-тематична карта комплекту «Впевнений старт»: доцільність та можливості змістового наповнення запропонованих тем. Доповідач: Янишевська С. І., вихователь закладу дошкільної освіти №31 «Мир», м. Костянтинівка, Донецька обл.
  5. Підготовка педагогічних кадрів у форматі «тренінг тренерів»: досвід обласного рівня. Доповідач: Савчук О. С., методист науково-методичного центру безперервної педагогічної освіти ІППО Чернівецької області.
  6. Дидактико-методичні основи освітньої діяльності за програмно-методичним комплексом «Впевнений старт». Доповідач: Хартман О.Ю., кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник лабораторії психології дошкільника Інституту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України.

Інформує відділ дошкільної освіти МОН

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Коментарi

  1. Стосовно “домашніх завдань”.
    Представлені наприкінці “Книги дошльника” завдання є пропозицією для батьків щодо взаємодії з власною дитиною за темами, які опрацьовуються в садочку. Мають рекомендаційний характер. Не є обов’язковими для виконання. Не перевіряються. І не оцінюються. Це є можливість для батьків, за їх бажанням, долучитися до розвивальних вправ з дитиною.

  2. Іванна Мельничук

    Дуже вдячна за цікавий вебінар!Він був корисним для мене, з радістю буду використовувати на практиці.Підгайчиківський ДНЗ “Колосок”.

  3. Житченко Наталя Павлівна

    Добрий день, на жаль не вдалось переглянути вебінар онлайн. Де і коли можна переглянути його.

  4. Дуже дякуємо!!! Актуальна і корисна інформація. Переглядали вебінар вихователі, вихователь – методист, і директор закладу. Сподіваюся , що всі знайшли відповіді на всі свої запитання. Було дуже цікаво.
    Директор закладу дошкільної освіти “Вербківський дитячий ясла садок “Оксанка” Дніпропетровська область, Павлоградський р – н., Тітова Валентина Іванівна

  5. Никончук Галина Василівна, вихователь-методист КДНЗ №11 "Ластівка" м.Нікополь

    Доброго дня. Щиро дякую організаторів вебінару. Питання наступності є одним із провідних співпраці між закладами дошкільної та початкової ланок освіти. Тож впровадження програми “Впевнений старт” вимагає майстерності вихователів, але комплекти книг для вихователів, дітей та батьків сприятимуть плідному навчально-виховному процесу. Дякую авторів за створення цих сучасних книг.

  6. Дякую творчому колективу за цікавий матеріал,за надання роз’яснень з важливих питань щодо організації наступності дошкільної та початкової освіти .Доречна і організація та проведення тренінгів для підготовки вчителів і вихователів.

    Щиро дякую за вебінар!

  7. Вважаю, що подані форми та прийоми роботи вдало інтегруватимуться до загального навчального кола молодших школярів не лише як учбовий матеріал, але й певний методичний фундамент щодо формування важливих життєвих навичок учнів НУШ.

  8. Добрий день. Досить цікавий, повчальний матеріал. Наш заклад теж у цьому році почав роботу за даним програмно-методичним комплексом. Тому досвід наших колег ми обов”язково візьмемо до уваги та будемо використовувати у роботі. Дякуємо за можливість спілкування та навчання. З повагою завідувач ДНЗ №8 м.Ковеля Волинської області Леус І.М.

  9. Велике дякую колегам – педагогам дошкільних навчальних закладів за конкретні поради, методичні коментарі та вказівки. Записую собі все!

  10. піроженко тамара олександрівна

    Вітаю учасників вебінару!
    Хочу виразити щиру вдячність всім, хто причетний до розробки та впровадження ідей Навчально-методичного комплекту «Впевнений старт» !
    Спасибі Вам, автори ідей та методичних розробок, художники, коректори, фахівці видавничої справи!
    Особлива вдячність педагогам-дошкільникам! Саме ваша довіра до науковців, професійний інтерес, підтримка та активне впровадження всіх рекомендацій на протязі навчального 2017-2018 року зробили наш спільний результат – Комплект «Впевнений старт живе у просторі дошкільній освіти! Ми разом реалізуємо наше улюблене гасло – «ДІЙ та РАДІЙ!»
    Тамара Олександрівна Піроженко,

  11. Дуже дякую за те, що було висвітлено питання наступності дошкільної та початкової освіти; піднято такі питання, як підготовка дітей садочка до взаємодії у групах, до розвитку у дошкільнят наскрізних умінь. Дуже радує те, що методисти такого рівня дуже уважно та відповідально підходять до роз’вязання таких проблем та підготовки вчителів. Щиро дякую. Вчитель початкових класів ЗОШ №23 м. Маріуполь, Поклонська Марина Олександрівна.

  12. піроженко тамара олександрівна

    Хочу поділитися відчуттям причетності до історичного моменту. Мені здається, що саме зараз педагоги дошкільної ланки освіти та педагоги початкової школи зобов′язані зрозуміти та підтримати спільне прагнення до підвищення якості освіти. Це – окрема місія педагогів: продемонструвати та поширювати досвід партнерської взаємодії. Тисячоліттями люди навчались об′єднуватись через розмежування «ВОНИ – МИ» . Нажаль ця традиція існує у відносинах між педагогами дошкільної та початкової освіти.
    Але саме сьогодні нам всім потрібно виробляти й освоювати іншій механізм об′єднання – механізм солідарності зусіль. Солідарності між педагогами, батьками вихованців, між дітьми. Атрибутами такої солідарності є повага до себе, до своїх інтересів, та повага й врахування інтересів до іншої людини, інтересів до соціуму.
    До чого питання про людську солідарність? Чому це питання є таким актуальним?
    Зараз розширюється простір зовнішньої свободи, якою може скористатися особа. А це означає, що має зростати ступінь готовності людини скористатися цією свободою конструктивно.
    Думаю, що на тому й полягає сенс та місія педагогічної діяльності в садочку чи у школі –
    Навчити дитину бути вільною, свободною, творчою через розширення культурних способів спілкування, через освоєння культури пізнавальної діяльності, культури самореалізації серед людей.
    У розширенні культурних способів життя дітей, батьків вихованців, педагогів і є наша спільна місія.
    Вірю, що наші зусілля будуть успішними!

  13. Наступність у роботі дошкільного підрозділу і школи передбачає зорієнтованість і вихователів дошкільногзакладу, і вчителів початкової школи на сумісну діяльність з дітьми, спонукає її до творчого самовиявлення, зберігає унікальність і самобутність певного періоду дитинства, забезпечує безкризовий перехід дошкільника у позицію особистості другого дитинства і водночас віддзеркалює розвивальний характер освіти.

  14. Добрий день.Після перегляду вебінару сертифікати видаються один на електронну адресу з якої я реєстрована,чи на кількість осіб колективу.(ми переглядаємо разом)