13 59592
Через два роки всіх школярів перевірятимуть на знання математики, тестування буде обов’язковим Серпень 24th, 2018 Погорєлов Дмитро

Усіх школярів перевірятимуть на знання математики. Тестування з цього предмета стане обов’язковим.

Причина цього рішення – погані результати цьогорічного ЗНО та невтішна динаміка останніх років.

Раніше своє занепокоєння прогалинами учнів в математиці висловив навіть очільник МЗС Павло Клімкін. Він розкритикував у соцмережі погану підготовку школярів: “Це ж тотальна катастрофа! Про які перспективи розвитку українського ІТ-сектору та інжинірингу ми говоримо? Про які технологічні прориви ми мріємо? Ми свідомо обрікаємо себе на периферію життя“.

У МОН визнали, що Україна відстає у методиках викладання математики. Цьогоріч майже половина випускників шкіл на тестуванні з математики не змогла вирішити задачу за 8-й клас. 10 % учасників ЗНО взагалі не здолали прохідний бар’єр. Математика стала найменш успішним предметом у ЗНО-2018.

У відомстві заявили, що з осені змусять вчителів давати учням кращі знання з математики і посилять вимоги до кваліфікації вчителів.

Від 2020-го Міносвіти хоче зробити ЗНО з математики обов’язковим.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Коментарi

  1. Ловлю себе на думці: якщо вчитель пише “обрікаємо себе”, “вирішити задачу” (математичну), то чи в змозі такі вчителі:) ” давати учням кращі знання ” ? А похідну та інтеграли із шкільної програми потрібно викреслити! Майте хоч трохи глузду! 🙂

  2. Школа дає дуже погані знання з математики. В класі конрольну роботу з математики на “2” написали 80% учнів. реакції вчителя ніякої. Який результат його роботи? Що він робив пів року.? За що йому платять зарплату?А ще , мало годин у школі відводиться для математики.
    Діти перегружені різними предметами, які можна обєднати і зменшити кількість уроків. У 7 класі кожного дня 7-8 уроків. Дитині потрібно після них відпочити. На наступний день знов підготовити 7уроків. Отже наші діти працюють по 10 год у день. Вони дуже втомлюються, зникає цікавість до предметів. Результат: випускаємо зі школи дітей з низьким рівнем знаннь, зі слабким здоровям, без бажання вчитися далі.

  3. Щоб реформувати освіту в Україні треба по-перше, розігнати так звану академію педнаук під керівництвом колишнього функціонера цк кпрс, по-друге призначити толкового міністра освіти, котрий зміг би реформувати міністерство, увільнивши з нього керівників-вихідців з числа помічників нардепів на кшталт шарова і йому подібних. Інакше толку не буде.

  4. Дуже цікава позиція – через два роки. А чому не через 12 – коли випускниками шкіл будуть діти котрих повідомили про зно з математики? Знову підготовку до зно перекладають на батьків. Бездарна міністр у корумпованому міністерстві не знає, що далі робити.

  5. Швновні… ви своі експеременти, якщо хочете робити, то не за рахунок дітей. Яка ціль щорічного тестування з матемвтики учня? Відсіяти поганих вчителів? Діти при чому?Ну, ЗНО завалили цього року. Так це проблема тих, хто вчився в профільних класах і свідомо вибирав на ЗНО математику. І іхні репетитори з учителем. Інші чого повиняні від цього страждати?В ЗНО включити обов”язково хочете? Для чого?Для чого дитині-гуманітарію ваша (так: саме ”ваша ” )математика?

  6. Математика – точная наука и если в технари будут идти гумманитарии – это продвинет развитие инженерии и IT лишь на 0.01%, поскольку, извините, “говнокодеров” полно, которые считают, что кроме плохо сделанного кода им ничего не надо, в том числе и знаний по взаимодействию кода с системой. Если математика не дана, то ее не надо впихивать – это дурная практика всего советского образования – впихнуть много вдруг что-то да выстрелит. Упростите математику, расширьте количество заданий по одной теме, а не впихивайте элементы вышмата тем, кому они нафиг не нужны. Дело не в родителях, которые могут быть гумманитарями, а в самой школьной программе и ее излишней нагрузке без смысла.

  7. Я як учень, який складав ЗНО виголошусь. В тому й то річ: задача за 8 клас, з 9-11 вчать інтеграли, первісні і іншу математику вищого рівня. А до задач, навіть елементарних ми вже не повертаємося, тод звичайно школярі забули як їх розв’язувати. Я б хотів побачити як ви розумники в своїх стільцях виконаєте подібні завдання.
    Добре, якщо учень ходив на репетиторство і знав рішення. Однак є і ті ,хто вчився сам, і я серед них, і ми могли недовчити, пропустит той чи інший рівень завдань. І порівнюючи зно попередніх років щ цьогорічним , то я скажу , що воно було складнішим.

  8. Доки в академії педагогічних наук (яка дречі існує ще тільки в Росії, Білорусі і Казахстані) будуть писати дисертації про лептонного бога та квантово-орбітальну теорію культурології – будемо мати такі результати, а також доти, доки чиновники, а не педагоги і ринок будуть вирішувати, як і чому вчити дітей.

  9. Які знання в батьків такі і у дітей. Держава за останні роки переклала навчання дітей на плечі ботьків. Неякіне викладання математики це ще тягнеться з УССР. І ліпити двійки учням це не вихід. Краще привяжіть премії вчителів до кількості учнів які здали ЗНО попредметно.

    1. Нє нада ля-ля – інженерна освіта в УРСР була якраз якісною, що неможливо без шкільної підготовки. В от коли замість математики стали тулити різні я і Україна, православіє та іншу нєнужность – то і пішли проблеми. Поверніть радянські підручники, астрономії в 10 класі замість попів – і буде вам щастя