3 150119
Реформа освіти: Про методкабінети та атестацію Вересень 1st, 2018 Погорєлов Дмитро

Чи потрібні методкабінети? Ряд вчителів скаржились на них як на застарілі структури, які не допомагають, а лише перевіряють.

Колись була ідея скасувати в законі методичні центри. Вважаю, вона неправильна.

Її потрібно наповнити іншим змістом, в час реформи на місцях потрібні методичні осередки, які могли б допомагати вчителям володіти новими методиками, показувати найкращі практики, забезпечувати методичну роботу на місцях.

Що відбувається зараз? Органи місцевого самоврядування до цього часу контролювали школи. Це було інструментом розправи над освітянами, якщо був конфлікт між політиками на місцях і освітянами.

Контролювати роботу вчителів має незалежний орган (освітній Омбудсман та Державна служба якості освіти, їх створять у 2019 році).

Поясніть механізм атестації вчителя

Сьогодні атестація вчителя – повністю в межах повноважень дирекції школи. Якщо педагог претендує на вищу категорію і присвоєння звань, тоді він іде ще на комісію, організовану органом місцевого самоврядування.

Якщо у вчителя потенційно є конфлікт з директором школи, через цю атестацію він може отримати проблему, і це не буде адекватний зворотній зв’язок щодо роботи вчителя .

Зараз ми працюємо над запровадженням добровільної сертифікації вчителів.

Якщо педагог вступає у конфлікт з адміністрацією, наприклад, як біла ворона своїми методиками виділяється на фоні інших, він може добровільно зареєструватися на таку сертифікацію, і вона йому зарахується, як атестація.

Коли ми відпрацюємо цей механізм, він повністю замінить атестацію. Однак, це як із ЗНО  потрібен час та пілотування, щоб масштабувати на країну вже дійсно хороший продукт

– Тоді у школі цю процедуру проходити уже не треба буде?

– Так, сертифікація буде зовнішньою та незалежною.

Спеціалісти братимуть відгук про роботу педагога у закладі, однак сама шкільна адміністрація не буде брати участь у прийнятті жодних рішень.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Коментарi

  1. В мене на жаль виникла така проблема. Дирекція школи не дає мені вищу категорію. В 2017 році я стала обласним лауреатом Всеукраїнського конкурсу “Учитель року -2017” . Хотіла атестуватися позачергово в 2018, але дирекція відмовила. Атестуватися в 2019 знову відмовляє, як мені діяти в цій ситуації?

  2. А як будуть сертифікувати дущу вчителя, любов до дітей, талант? Якщо методику, то яку? Ту що вчили в вузах, як предмет? То тож нудотика, памятаєте, як ми її називали? Чудні люди, ці реформатори

  3. .О какой реформы и аттестации ВЫ говорите когда с1952года всюду доказываем, что применяемая Периодическая система элементов Д.И.Менделеева (и многих авторов) и предоставленные для изучения молодому поколению имеют много разногласия с объяснениями ее в этом же источнике и относительно развития самой ПРИРОДЫ.
    Открыт ОДИН Периодический Закон а на него мною просмотрено и сравнено с предлагаемой “Периодической таблицей элементов. Бог силен во Вселенной. Закона Д.И. Менделеева” где-то 600 вариантов, в источниках сообщается, что их около 1000 вариантов. В каждом варианте (в настоящее время 118 элементов) и в каждом элементе около 20 показателей, теперь представьте какое количество ошибок вкладывается в молодое поколение . Так почему же не будет нарушена экология в ЖИВОМ и НЕ ЖИВАМ ОРГАНИЗЕ т.е. появление новых заболеваний …пропадание питьевой воды, появление новых видов организмов как на суше так и в водоемах и много других изменений