0 312
Викладачка ЛККЕіП провела інтегроване заняття для студентів у парку Жовтень 25th, 2018 Юлія Осіння

Студенти Львівського кооперативного коледжу економіки і права з нетерпінням чекали на  практичне заняття з навчальної дисципліни «Групова динаміка та комунікації», на тему: «Робота з розподілення членів команди згідно з методологією Scrum, підготовки звітної документації кожного члена команди».

Викладач циклової комісії «Інформатики та розробки програмного забезпечення», Віра Варгас організувала  та провела   інтегроване заняття для студентів у найстарішому міському парку в Україні та одному з центральних парків  міста Львова.

Мета заняття  – спільна навчально-пізнавальна, творча діяльність студентів спрямована на досягнення спільного результату,  засвоєння основних принципів групової роботи над проектом, визначення ролі в проектній команді, навчитись досліджувати виявлення  лідерства та комунікабельності при розробці групового проекту.

Заняття проводилось  нестандартно, з елементами творчого пошуку та комунікативної спрямованості. Протягом заняття викладач дотрималась усіх принципів навчання, а саме : принципу свідомості й активності студентів; принципу активізації пізнавальної діяльності студенті, принципу науковості, принципу систематичності й послідовності, принципу наочності, принципу емоційності навчання.

Під час виконання вправ студенти  студенти були поділені на команди. Кожна команда отримала завдання: розгадати ребуси, перекласти мотиваційні слогани з англійської мови на українську і обрати той, який найбільше їх надихає, розв’язати задачі  та показати їх компіляцію за допомогою  ноутбуків. Максимальна кількість балів за виконані завдання, становила – 20 балів.

За результатом проведеного заняття, студенти ознайомились  з  основними відомостями загальної теорії групової динаміки та комунікацій, концепції групової динаміки, основами ефективної роботи з колегами,   стратегіями вислухування, переконання та ведення переговорів,  принципами ефективної усної комунікації, призначення, можливості та основними принципами методології Scrum. Отримані знання і навики    допоможуть формуванню у майбутніх програмістів сучасного рівня інформаційної та програмістської культури з основ теорії групової динаміки та комунікацій, оволодінню основами ефективної роботи з колегами, концепціями групової динаміки, стратегіями вислухування, переконання та ведення переговорів, принципами ефективної усної комунікації, знайомству з мотивацією людей, набутті практичних навичок рецензування письмової технічної документації, створенні презентації хорошої якості та  дозволять майбутнім фахівцям забезпечити необхідний рівень вивчення і аналізу фахових дисциплін.

Креативні форми проведення занять, підвищують професіоналізм та  педагогічну майстерність викладача. Впровадження  інтерактивних технологій, поєднання теоретичних знань  і практичних умінь під час  проведення нестандартних видів занять, спонукає студентів до згуртованих командних дій, навчаючи розв’язувати проблемні питання, починаючи з пошуку джерела інформації, досліджуючи питання і шукаючи рішення, і при цьому виховуючи в собі відповідальність за команду та виконану роботу.

Студентам сподобався нестандартний підхід викладача  до проведення  такого виду занять. Заняття пройшло результативно, пізнавально та цікаво.

У підсумку заняття прекрасний настрій студентів та викладача, а також переможці та нагороди. Перше місце отримала команда групи ПК-16. Студенти групи ПК-15 Подолець Роман, групи ПК-16 Наталя Відзівашець та Роман Бобало були  відзначені за краще виконання програм та нагороджені мотиваційними браслетами та солодощами.

Матеріал підготував Михайло Голубка, прес-секретар по роботі зі зв’язків з громадськістю та ЗМІ ЛККЕіП

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *