0 899
Оголошено конкурс підручників для 6 та 11 класів Листопад 6th, 2018 Погорєлов Дмитро

Про це йдеться в наказі Міністерства освіти та науки, що оприлюднений на сайті Інституту модернізації змісту освіти.

«Оголосити конкурсний відбір проектів підручників для 6 та 11 класів закладів загальної середньої освіти (далі — Конкурс) з 01 листопада 2018 року. Затвердити: перелік навчальних предметів та назв підручників для 6 класу, з яких проводитиметься Конкурс; перелік навчальних предметів та назв підручників для 11 класу», — йдеться у документі.

Згідно з наказом, до 14 січня 2019 року має бути визначений склад конкурсних комісій, які розглядатимуть підручники, до 1 березня року — розроблення інструктивно-методичних матеріалів, за якими школи та заклади профтехосвіти будуть здійснювати відбір проектів підручників за електронними версіями їх оригінал-макетів.

Читайте також: Е-підручник – це не просто PDF

До 23 січня електронні версії підручників мають бути розміщені в депозитарії, а ознайомитися та розпочати відбір підручників педагоги зможуть з 12 до 24 березня 2019 року.

Видавці, підручники яких запропонують до друку за кошти держбюджету, до 12 квітня 2019 року повинні передати до Інституту модернізації змісту освіти доопрацьований варіант оригінал-макета підручника разом з відповіддю авторів на зауваження і пропозиції у паперовому вигляді.

Загалом, згідно з додатками до наказу МОН, конкурсний відбір підручників для 6 класу буде проведено з сімох навчальних предметів, для 11 класу — з 75 навчальних предметів, включаючи мову та літературу національних меншин.

Крім того, Міністерство освіти та науки затвердило інструктивно-методичні матеріали для проведення експертизи електроних версій проектів підручників.

Відповідний наказ оприлюднений на сайті Міністерства освіти та науки.

«Концепцією Нової української школи визначено, що оновлення змісту і методик навчання учнів та перехід української школи до реалізації компетентісного підходу в освітньому процесі передбачає його переорієнтацію на результат освіти в діяльнісному вимірі, зміщення акценту з накопичування знань, умінь і навичок на формування та розвиток в учнів здатності практично діяти, застосовувати досвід навчальної діяльності для розв’язання конкретних проблем. Окреслені орієнтири осучаснення освітнього процесу повинні знайти своє відображення в підручниках», — йдеться в інструктивно-методичних матеріалах.

Серед критеріїв, які визначаються матеріалами, — відповідність змісту підручника Державному стандарту початкової, базової та повної загальної середньої освіти, а також очікуваним результатам визначеним типовою освітньою програмою, системність, логічність та послідовність  викладу навчальної інформації, науковість змісту, використання загальноприйнятної наукової термінології, забезпечення формування ключових компетентностей, визначених законом «Про освіту» та інше.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *