0 1479
Відмова від “уроків”, стажування за кордоном та хаби у профтехах, – учні закладів профосвіти Березень 14th, 2019 Юлія Осіння

Учні українських профтехів розказали представникам МОН про зміни, яких потребує сучасна професійна освіта. Зустріч відбулась у вівторок, 12 березня 2019 року, в приміщенні МОН у межах тижня відкритого Уряду в Україні.

 

Учні українських профтехів розказали представникам МОН про зміни, яких потребує сучасна професійна освіта. Зустріч відбулась у вівторок, 12 березня 2019 року, в приміщенні МОН у межах тижня відкритого Уряду в Україні.

До спілкування долучилися 35 представників учнівського активу з більшості регіонів України.

Дискусія проходила у форматі гри “Шість капелюхів мислення де Боно”. Модератор називав учням певну тему, яку вони обговорювали у малих командах, після чого узагальнювали свої пропозиції. Таким чином вони формулювали власне бачення сучасної профосвіти, її переваги та недоліки, пропонували рішення проблем.

Наприклад, учні хотіли б, щоб в Україні була практика академічного стажування між закладами – можливість пройти короткострокове навчання за своєю професією в закладі іншого регіону. Це допоможе перейняти досвід без відриву від навчання, оцінити рівень знань та навичок, зробити освітній процес цікавішим.

Учасники також розповіли, що їм бракує інформації про інші академічні можливості. Приміром, є міжнародні аналоги конкурсів професійної майстерності, які щороку проходять в Україні, стажування у закордонних закладах профосвіти тощо. Але зараз, на жаль, немає чіткого каналу, через який студентський актив міг би своєчасно дізнаватися про це.

Серед інших пропозицій – зміна поняття “уроки” на “пари”, створення на базі закладів профосвіти хабів для неформального спілкування та самостійної роботи, розвиток дуальної форми освіти тощо.

“Сьогодні ми спробували новий, але досить цікавий формат спілкування з нашою цільовою аудиторією. Це дуже важливо, адже всі зміни, заради яких ми працюємо, робляться саме для учнів профтехів, щоб їхнє навчання було змістовним, наповненим реальними перспективами. У нас вийшло живе та відкрите спілкування і ми плануємо його продовжувати й надалі”, – відзначила ініціатор дискусії, генеральний директор директорату професійної освіти МОН Ірина Шумік.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *