0 1570
НУШ: як технології змінили звичні уроки Травень 30th, 2019 Юлія Осіння

 У 2018-2019 роках 448,6 тис. дітей отримали початкову освіту за новими стандартами реформи освіти. Проект Нова українська школа передбачав підвищення якості середньої освіти за допомогою інноваційних підходів до навчання та інтеграції мультимедійних технологій в освітній процес.

У спеціалізованій школі №106 міста Києва відбувся відкритий урок «Нової української школи» (НУШ), ключового проекту реформи Міністерства освіти і науки України. Вже 2 роки учні молодших класів навчаються за допомогою інноваційних підходів та інтеграції мультимедійних технологій в освітній процес.

Наразі в Україні діє 16,2 тис. закладів середньої освіти, де навчається 3,9 млн учнів. У 2018 держава передбачила 3,13 млрд грн на підтримку освітньої реформи, з яких 1 369 086,8 тис. грн було виділено тільки на НУШ. У 2019 держбюджетом передбачено додаткових 1 млрд гривень на оснащення класів, середня наповнюваність яких: у міських школах – 25 учнів, в сільських – 13 учнів. Для дітей технічно переоснащать класи, підготують нові підручники та проведуть підвищення кваліфікації вчителів. За роки реформи створено 24 211 додаткових місць у закладах освіти для дітей дошкільного віку та на 65% зросла кількість учнів, що отримують інклюзивну освіту (з 7 179 учнів у 2017/2018 н.р. до 11 839 учнів у 2018/2019).

Олександр Думанський, експерт та менеджер з розвитку проекційного бізнесу та освітніх програм представництва «Epson Europe B.V.», що є провідним виробником обладнання для освітньої сфери, зазначив, що умовою ефективного навчання є використання нової техніки та інтеграція технологій у навчальний процес. Epson вже понад 10 років працює з українським сектором освіти. На меті швидке та ефективне опановування педагогами нових технологій. Важливим етапом є не тільки купівля та інсталяція комплекту техніки, але й навчання викладачів ефективній роботі з обладнанням через консультації з вибору обладнання, тестування, семінари та конференції для викладачів. Дана робота проводиться як за допомогою ресурсів Epson в Україні, так і в тісному співробітництві з Міністерством освіти і науки України та його інститутів.

З досвіду, найпопулярнішими мультимедійними рішеннями для класів НУШ є інтерактивний проектор, цифрова документ-камера та друкувальні багатофункціональні пристрої. Спеціаліст повідомив, що попит на сучасну техніку для шкіл має загальне співвідношення близько 12% продажів припадає на Київ, і 88% на регіони[1].

“Я викладаю за програмою НУШ вже два роки й можу запевнити, що діти ефективніше засвоюють інформацію та їм цікавіше вчитися, оскільки тепер уроки проходять у форматі ігор та візуальної демонстрації навчального матеріалу. Мені, як вчителю, зручно проводити заняття, оскільки я маю постійний доступ до інформації. На уроці “Я пізнаю світ” ми виводимо на екран велике зображення листків, квітів, та будь-яких дрібних предметів, зображення із зошитів. Діти бачать велику картинку на екрані за допомогою документ-камери. Це зручно, адже мені не треба ходити поміж партами, а дітки бачать зображення навіть з останніх парт. Також я можу надрукувати потрібні мені документі прямо перед уроком”, – розповіла Лариса Чавро, вчителька та сертифікований тренер-педагог НУШ під час уроку.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *