3 45776
Учитель, який навчає дитину в школі, не може бути репетитором  Липень 4th, 2019 Юлія Осіння

Про це Лілія Гриневич розповіла в інтерв’ю “Високому Замку”. Вона вважає ганебним явищем те, що вчитель не дає належної інформації на уроці, аби діти приходили до нього на індивідуальні платні заняття.

Іноді вчитель не працює як належить на уроці, аби діти приходили до нього на індивідуальні платні заняття. Це ганебне явище! Ми підготували листи Міністерства освіти і розіслали їх по школах. Це непедагогічно і це порушення. Тобто вчитель, який безпосередньо навчає дитину в школі, не може бути репетитором — це конфлікт інтересів. Але школа має право надавати легальні платні освітні послуги. Серед них — індивідуальне навчання з дітьми. Це обліковується як урок. З батьками укладається договір про надання платних освітніх послуг. Але маємо досвід дітей, які мають дуже високі результати ЗНО, і вони не мали репетиторів. Все залежить від школи, середовища і від наполегливості самої дитини“,- зазначила пані міністерка.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Коментарi

  1. Тобто, додатковий заробіток для якогось погано працюючого вчителя – це аморально, а те саме для школи (додатковий заробіток для погано працюючої групи вчителів) – це вже нормально?
    Якщо красти одноосібно – це злочин, то чому красти разом з кимось – вже начебто ні?
    Якась дивна логіка…

    Як на мене – це боротьба за місце на ринку освініх послуг.
    Нічого особистого (просто бізнес).

  2. Валерій Цебенко

    Про це треба розповісти викладачам Кловського ліцею, які майже всі (за виключенням хіба що викладача з фізкультури) займаються репетиторством прямо в класах ліцею одразу після закінчення занять. На мою думку це посадовий злочин, адже як після цього викладач може оцінити знання дитини, яка не ходить до неї на додаткові заняття за гроші? Ясно, що ця дитина завжди отримає оцінку нижчу, ніж та, яка платить гроші, навіть якщо знає матеріал краще.
    Хочеш підробляти репетиторством, роби це не в школі і не з своїми учнями.

  3. Некомпетентний Вчитель

    Якби нешановна пані міністерка була б грамотною людиною, то свою реформу освіти вона почала би не з недолугої НУШ (де, до речі, відмиваються мільярди), а з того, що потрібно було би сісти за стіл з вчителями, які працюють в школі 15-20 років (а не з професорами-плагіаторами, які в школі на порозі і однією ногою не стояли), взяти в руки: перше – підручники з шкільних предметів, друге – навчальні програми з тих же предметів, і третє – програму ЗНО для тих же предметів, і звести ці три фактори до спільного знаменника. Отоді проблема репетиторства зникла би сама собою і тоді і вчителі і батьки і учні дійсно були би вдячні. А зараз в одній лише Польщі навчається близько 40 000 українських студентів. Хочеться запитати в нешановної пані гриневич – то які ж недолугі, некомпетентні, нетактовні вчителі навчили цих дітей? І що вона сама на своїй посаді зробила, щоб ці діти в свій час залишилися вчитися в Україні? Може потрібно менше по каналах бігати, а інколи на роботу в міністерство приходити?