0 617
Стартувала друга хвиля вивчення практичного досвіду вчителів пілотної сертифікації Вересень 19th, 2019 Юлія Осіння

18 вересня 2019 року Державна служба якості освіти розпочала другу хвилю вивчення практичного досвіду роботи педагогів, які беруть участь у пілотній сертифікації для вчителів початкової школи. Процес вивчення досвіду триватиме до 11 жовтня 2019 року.

Вивчення практичного досвіду роботи педагога – перший із трьох етапів пілотної сертифікації вчителів. Перша хвиля вивчення практичного досвіду відбулась з 8 квітня до 17 травня 2019 року – тоді процедуру пройшли 316 вчителів, що становить 37% від загальної кількості тих, які проходять сертифікацію.

«Наша мета – підтримати та знайти кращих, тих агентів змін, які вже зараз роблять нашу школу місцем успішних та щасливих дітей. Ми сподіваємося, що саме сертифікація допоможе відшукати таких людей та поширити їхній досвід на всю систему освіти”, – зазначила Міністр освіти і науки Ганна Новосад.

Дослідженням досвіду вчителів на цьому етапі сертифікації займаються 426 експертів. З-поміж них 66 осіб – це тренери НУШ та супервізори, 164 – методисти обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти і районних методичних кабінетів, директори шкіл та їхні заступники, викладачі закладів вищої освіти, ще 196 – вчителі початкових класів.

Наступний етап сертифікації – незалежне тестування професійних компетентностей – відбудеться 31 жовтня 2019 року. Даний етап сертифікації проводитиме Український центр оцінювання якості освіти.

Як відомо, у 2019 році відбувається пілотний проєкт Сертифікації вчителів початкових класів. Мета сертифікації – виявити та стимулювати вчителів з високим рівнем професійної майстерності, які володіють методиками компетентнісного навчання і новими освітніми технологіями та сприяють їх поширенню. Для участі в сертифікації зареєструвалось 859 педагогів.

Додаткову інформацію про сертифікацію можна отримати тут.

Сторінка сертифікації на сайті МОН.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *