17 199117
Навчальний рік в Україні почнеться з перевірок знань школярів, – наказ МОН Квітень 18th, 2020 Педагогічна Преса

Наступний навчальний рік в Україні розпочнеться для школярів з перевірок знань. Міністерство освіти та науки надіслало школам листа, в якому порадило провести “вхідне оцінювання”, щоб зрозуміти, які знання є у школярів. Також школи мають суттєво збільшити кількість уроків, щоб надолужити пропущене на карантині.

У своїй заяві МОН рекомендував школам організувати освітній процес на карантині, не перевантажуючи учнів фізично, ментально та емоційно. Для цього викладачі мають скласти зручний графік перевірочних робіт та усних відповідей. Заповнювати шкільні журнали викладачам дозволили вже після рішення Кабміну про послаблення карантинного режиму.

Як зазначає міністерство “основною метою оцінювання учнів в умовах дистанційного навчання є не перевірка знань та оцінювання, а забезпечення зворотного зв’язку вчителя з учнями”. Для цього викладачам дозволили надавати креативні завдання та проєкти.

Проведення дистанційних уроків на карантині МОН пропонує через програми Googleclassroom, Naurok, Moodle, Skype, Zoom та у закритих групах соцмереж.

Для тих учнів, що хворіють або перебувають на самоізоляції, школи мають організувати індивідуальні консультації.

Окрім цього, МОН надало рекомендацію не проводити у цьому навчальному році “масові заходи із залученням учасників освітнього процесу”, таких як випускні та шкільні дзвоники. Оформлення табелів та атестатів шкільні заклади мають до 15 червня.

Лист Міністерства освіти і науки України від 16 квітня 2020 р. №1/9-213 «Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 навчального року»

Залишити відповідь до сергей Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Коментарi

  1. Дуже правильно сказано! Чому батьки повинні завжди займатись вдома з дітьми? А в чому роль вчителя? Завдавати домашні завдання а потім перевіряти онлайн? Скажу Вам, що дуже зручно. Моя дитина закінчила 1-й клас і згадує навчання з жахом! Так як цілий рік нам завдавали непосильні домашні завдання і в великій кількості! (Ще до карантину).А згідно з законодавством взагалі не мали ніякого права це робити. Це ж НУШ, а програма просто непосильна! Радянський підхід до навчання залишився на жаль. А на карантині чомусь весь освітній процес лежить на плечах батьків. Це категорично неправильно!

  2. А як це “школи мають суттєво збільшити кількість уроків” для дітей? Той, хто це придумав, знає про що він пишить? Навчальний тиждень складається вже давно від 6 до 8(!) уроків кожен день. І за кожен урок вчитель отримує гроші. Держава, нарешті, має таку роботу педагогів профінансувати? Чи , як завжди, це все має відбуватися на голому ентузіазмі вчителя? А коли позаурочну роботу проводити? Вже середина літа, а районний відділ освіти не дає спокою щодо звітування з національно-патріотичного виховання і т.п. Яке звітування може бути, якщо від початку березня школи на карантині!? Коли закінчиться цей паперовий шабаш? Досить вже реформувати цю школу! Дітям вже вчитися остогидло за вашими нововведеннями тупими! Доки ще є батьки зі старою, нереформованою освітою, то ще дітям є до кого звернутися по допомогу. А що буде, коли підуть діти реформованих батьків? Ми вже ,,пожинаємо плоди” діяльності ,,жертв платного образования”.

  3. Шановні адміни чому це ви забрали мій коментар? Чітко викладена думка вас не влаштовує?

  4. А міністерство не подумало що краще таку перевірку знать зробити тепер в кінці навчального року? В чьому полягає суть перевірки? Перевірити знання дітей, як вчились на карантині та перевірити вчителів як всили на карантині? Розумію. Ситуація не стандартна з карантином. Ситуація нова. Якщо є бажання перевірити то чому не зараз? Чому аж через три місяці? Хто з міністерства таке вирішив то явно далекий від навчального процесу в реалії. На даний момент, якраз діти навчаючись онлайн і з вчителями і з батьками якраз добре все пам’ятають. А як показує практика через три місяці літа всерівно трохи або більш ніж трохи забувають того чому навчилися. А може таке рішення прийняте якраз для того щоб знизити рівень знань дітей та кваліфікацію вчителів? Ви в міністерстві спочатку подумайте чого ви хочете від цих дітей школярів? Чи ви хочете реально їх оцінити чи так щось придумали а толком не допрацювали. Це моя особиста думка. Думка мами, яка цілими днями робить уроки з двома дітьми. І яка розуміє що діти літом відпочивають, бігають і граються,а не навчаються, готуючись до перевірки у вересні. Якщо має бути оцінювання то в кінці навчального року а не на початку наступного.

  5. Нехай міністерство спочатку перевірити роботу вчителів які мали працювати на період карантину, а не влаштовувати канікули дітям і собі. На протязі всього карантину в 10класі ні одного урока по матиматиці і фізиці в фізико-матиматичному класі. Також по географії, біології, та інші.предметах. Окремі викладачі частково спілкуються зі своїми учнями. Я так розумію що ніякого контроль за проведенням навчання нема, як що директор не зацікавлені в даному процесі.
    Краще за все листи розіслати і змити руки, робота зроблена!
    Що зробило міністерство для контролю даної ситуації???
    П Р А Ц Ю Й Т Е.

    1. Кто подумал о психике детей это просто издевательство над ними.Никакого общения и свежего воздуха.Почему все молчат.Делаем своих детей узниками.И все это под благовидными предлогами.Родители теперь должны учить своих детей дома сами а учителя получают зарплату.

    2. Чому Ви не представились, хто Ви є? І яке право маєте “влізати ” у навчальний процес? Яке Ви маєте право говорити за усіх учителів? Своїм словом “працюйте” це Ви до кого звертаєтесь? Чи не та ви особа, що з-за кордону завітали і забули коли займались своїми дітьми?

  6. ну от прийду я до 10 класу після 3-рьох місяців літніх канікул і маю згадати, що я вивчила у 9 класі за три останніх важких місяці навчання? Чи міністерство освіти пропонує мені ще й літні канікули просидіти за повторенням матеріалу ? Схаменіться, думайте, що ви робите!!! Діти не можуть пам’ятати такий обсяг матеріалу після такого довгого часу!

  7. Міністерство робить вигляд, що щось робить. При цьому не робить нічого. Саме легше перекласти все на дітей і вчителів. Яка робота в даній складній ситуації тих, хто бездарно протирає штани в міністерствах. За що, шановні, Вам платять зарплати з бюджету України? Ви державі навіщо? Писати листи вчителям? ККД вашої роботи 0,0 . Візьміть на себе відповідальність. Так має бути. Не скидайте на дітей. Не всі мають змогу якісно навчатись дистанційно. У деяких в селах немає якісного інтернету, щоб навіть, завдання прочитати. Визнайте, що навчальний рік не вдався. За літо перепишіть програми. Всі вже давно говорять про те, що вони перевантажені. Саме життя поставило вас в такі умови, що ви мусите це зробити. Ну зробіть хоч щось корисне, щоб ви не дарма жерли казенний хліб на своїх посадах.

    1. То “освітній (!) портал Педпреса” не знає різниці між наказом і листом? Фахівці…

  8. После карантина, потом самых больших каникул – проверка знаний? Это же кто такое придумал?

    1. Шкільна програма відбиває бажання вчитися.Географія,(теми які раніше проходили в інституті геодезії),зарубіжна(ви пробували зрозуміти зміст світових шедеврів в укрваріанті?),хімія(поверхнева подача матеріалу в темі,задачі високої складності),історія(діаметрально протилежні факти в деяких параграфах,перенасичення контурок інформацією) і т.д