11 23402
Освітня система рухається до змішаного типу навчання Травень 9th, 2020 Педагогічна Преса

Освітня система рухається до змішаного типу освіти, коли частина навчального процесу переходитиме в онлайн.

Про це в інтерв’ю сайту Політичної партії «Слуга народу» сказав голова Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій Сергій Бабак.

Якою буде освіта після карантину?

Як раніше вже, напевно, не буде. Ми йдемо до змішаного типу освіти: коли частина навчального процесу переходитиме в онлайн-режим. Що я маю на увазі?

По-перше, ми плануємо розвивати онлайн-школу й надалі. Повністю відзнімемо навчальний рік і залишимо всі уроки у вільному доступі на єдиній безкоштовній електронній платформі.

Такий ресурс стане чудовим інструментом підтримки для школярів, які пропустили навчання через відсутність. Достатньо дізнатися у вчителя тему уроку і, перебуваючи вдома з температурою, увімкнути комп’ютер і подивитись урок.

Не забувайте, що наш карантин – не вперше. Ще є сезонні карантини (наприклад, через грип) та ситуативні (вітрянка). Платформа допоможе і викладачам, які вийшли на заміну, і батькам, які хочуть ще раз із дитиною пройти будь-яку тему.

По-друге, ми створюємо інклюзивну онлайн-школу. Особисто для мене це дуже важливий момент. Усі діти, незалежно від можливостей, повинні мати рівний доступ до знань. Саме тому ми вже додаємо до відеоуроків титрування для дітей з порушенням слуху і сурдопереклад. Також розпочали робити уроки для дітей з порушенням зору – з тифлоперекладом.

По-третє, якщо є електронна подача документів до школи, є уроки в режимі онлайн, то чому б не зробити електронні щоденники? Паперова звітність як рудимент старої системи має зникнути і тим самим суттєво полегшити життя і вчителям, і дітям, а особливо батькам. Адже ви легко і в будь-який момент зможете подивитися успіхи вашої дитини і вчасно зреагувати, якщо їй потрібна допомога в навчанні.

Це буде ціла система з даними про уроки, успішність та відвідування дітей. Але вона матиме різні рівні доступу. Тобто не буде такого, що кожен зайшов і все про всіх дізнався. Батьки дивляться за своєю дитиною, дитина дивиться за своїми успіхами та успіхами свого класу, вчитель – за класами, в яких він викладає, а от директор – це єдина людина, яка зможе дивитися за успішністю всіх. Бо це її безпосередній обов’язок.

Підсумовуючи, хочу зауважити, що система освіти еволюціонує. Це відбувається на наших очах, і я радий, що ми маємо можливість долучитися до цих змін, які точно допоможуть зробити майбутнє наших дітей успішнішим. Час для цього настав.

Залишити відповідь до Наталія Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Коментарi

  1. Це надзвичайно актуально – мати можливість доступу до дистанційної освіти! А те, що деякі батьки та вчителі пенсійного віку не готові до такої форми навчання, то як кажуть, це їх проблеми. У сучасних реаліях потрібно бути мобільним, динамічним, високоорганізованим, здатним до швидкого навчання, володіти компютерним технологіями. Тоя , як педагог, особисто “ЗА”

  2. Я не проти дистанційного навчання! Але е одне но. Потрібно щоб дітям теж було зручно займатися. В старшій школі це капец! Я не вчитель і не можу дитині роз’яснювати всі предмети, а вони проходять на різних платформах : зум, Гугл клас, вайбер, ролики на ютубі і ще куча інших. І кожен вчитель обирає що йому зручно, і не рідко декілька варіантів. Немає єдиної системи для занять. От нехай тоді оцінюють дітей по іншому, і зроблять єдину платформу та розклад для всіх занять.
    А в іншому випадку нема чого оцінювати дистанційне навчання!
    От у нас, викладач з укр мови написала що вона не буде перевіряти роботи і вони не будуть зараховані як що вони написані в зошиті. Пишіть у ворді. Я її розумію бо розібрати той почерк та ще й з фото це жесть, але і роботи з мови у ворді теж не розумію. Хотілось би щоб цей крик душі почули і доопрацювали цю систему раніше, ніж почнеться наступний навчальний рік!

  3. Не ноутбук! Планшет з відповідним забезпеченням! У вчителя так само!Не збирається ж наша бюрократія робити вайбер основним засобом навчання. І кабінети тут ні до чого. Яких 20 учнів. Такі системи, як miro, розраховані на одночасну роботу 5-ти учнів у безкоштовному варіанті. При тому, що для викладання точних дисциплін взагалі не підходять. При використанні zoom хто-небудь заходить на конференцію і хуліганить . А щоб проводити урок- конференцію, потрібно власне житло перетворити на клас, при тому, що апаратура повинна мати як мінімум відеокамеру. Словом, ще багато усього потрібно для віддаленої освіти. Це при тому, що в нас є цілі райони (наприклад, гірські), де така освіта це не примха, а необхідність.

  4. Система освіти буде еволюціонувати у таких випадках:
    1) коли у кожного учня, а особливо із багатодітних, буде свій ноутбук;
    2) коли у кожної дитині в класі буде на парті ноутбук;
    3) коли в кабінетах фізики, хімії, математики вчитель мав би демонстраційні матеріали до кожного уроку( ви на онлайн уроках маєте можливість показати експеримент і учень його просто бачить, але він має виконати цей експеримент сам);
    4)коли директор, дійсно, буде слідкувати тільки за успішністю учнів, а не займатися покрівлею, обладнанням їдальні, ремонтами і підготовкою школи до нового навчального року;5) коли будуть продуктивні комп’ютерні класи і лінгафонні
    кабінети;6) коли наповнюваність класів буде нормою в 20 учнів; 7) коли, в решті – решт,фінансування системи освіти буде відбуватися не за залишковим принципом!

  5. После начатой реформы образования думала, что наших детей ждёт безграмотность и деградация, но, почитав эту статью, поняла, что общество уже деградировало, кто-то в этом заинтересован.

  6. Вы там с ума сошли, что-ли, какая онлайн школа! За время карантина, у моего ребёнка снизилась внимательность и усидчивость, 2-ой класс, у меня времени не хватает для занятий с ним, всё пошло на деградацию. Когда ходили в школу, он нормально учился, а сейчас я не уверена за его результаты. На землю спуститесь.

  7. Я надзвичайно рада такій ідеї. От вам позитивний досвід з негативної ситуації! Уроки по телевізору дитина дивиться з задоволенням. Полюбилися і окремі вчителі — Юрій вчитель математики для 6-х класів просто супер!!! Мені як мамі набагато легше, не потрібно переглядати матеріал в підручниках і пояснювати, як було раніше при звичайних лікарняних.
    Більше того, як викладач в університеті, я створюю поступово дистанційні курси, які надалі допоможуть студентам, що вчаться за індивідуальним графіком. Електронні Гугл журнали і moodle- журнали з доступом до них студентів теж дуже їх мотивують. Короче, негативних моментів я не бачу, лише плюси. Головне наполегливо працювати.

  8. Успішними наших дітей не зробить онлайн освіта. Успішний це коли ти розумієш що твоя зарплата 800-1000 доларів і є можливість працювати…коли ти не думаєш як щвалити в Польщу бо там без вищої освіти заробиш у 7 разів більше ніж молодий вчитель, коли за 2 мвсяці роботи ти автомобіль купиш…
    Звісно будучи депутатом із зарплатами від Коломойського це важко зрозуміти