27 12391
МОН винесло на обговорення положення про дистанційну форму навчання Червень 24th, 2020 Педагогічна Преса

Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення проєкт положення про дистанційну форму здобуття загальної середньої освіти.

Проєкт розмістили на сайті міністерства.

Як зазначають у відомстві, положення має врегулювати проведення дистанційного навчання у школах за двома напрямами:

  • дистанційна форма як окрема форма здобуття освіти;
  • використання технологій дистанційного навчання під час організації здобуття освіти за різними формами (денною, вечірньою, заочною, мережевою, екстернатною, сімейною (домашньою), педагогічним патронажем).

“Планується спрощення процедур організації дистанційного навчання для закладів освіти і здобувачів освіти, які бажають навчатися дистанційно. У тексті проєкту акта враховано особливості дистанційного навчання під час карантину, а також передбачено умови для реалізації змішаного навчання.

Проєктом акта не передбачено положення щодо оплати праці, наповнюваності класів (груп), штатного розпису, оскільки ці питання належать до предмета регулювання інших нормативних актів”, – пояснили у МОН.

Ознайомитись із проєктом можна у документі нижче:

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Коментарi

  1. Я против дистанционного обучения. Когда учитель общается с ребенком он может правильно оценить его знания , видеть в чем нужно помочь и как правильно преподнести материал. Дети должны обучаться и общаться в коллективе. И не всегда к сожалению работает интернет.

  2. Категорично проти дистанційного навчання. Єфективність дистанційного навчання легко перевірити. 1 вересня дати учням контрольну роботу по матеріалу вивченому дистанційно. Здогадайтесь яким буде результат. Але дистанційне навчання як доповнення класно-урочної форми має сенс.

  3. Я против. Это не обучение. Если оставлять дистанционное обучение, то ребёнок должен сам выбирать предметы, которые ему нужны.

  4. Я дуже-дуже проти. Дітей зараз від ґаджетів хоч якось можна відігнати,а після їхньої дистанційки отримаємо кротів, які навіть власної думки в речення не можуть скласти. Дітям потрібне живе спілкування, як з вчителем, так із однолітками.

    1. Я против. Это не обучение. Если оставлять дистанционное обучение, то ребёнок должен сам выбирать предметы, которые ему нужны.

  5. Я категорично проти дистайційного навчання, тому що замість дітей навчаються батьки. Що діти можуть навчиться? це не навчання.

  6. Категорически против!!! Что делать миллионам мам, не ходить на работу? Как тогда жить? Да и не будет образования у детей, одно название. Родители не учителя. Уже посмотрели на это дистанционное обучение во время карантина. Это кошмар!!!

      1. Категорично проти цього ” навчання”. Нехай своїх дітей садять на дистанційку. А фізкультуру теж дистанційно будуть проводити, в квартирах? Придурки, вони ж хотять підірвати здоров’ я та імунітет наших дітей.І на аулицю не можна, і в школу не можна, і в інститут на дистанційне, і на роботу теж не виходячи з дому ??? Питається скільки людей доживе в такому ритмі до кінечного пункта???

    1. Я категорично проти, тільки не в нашій країні. Дезмотивовані діти і байдужі вчителі. Ця весна стала жахом для мене і моєї дитини.

    2. Моему ребенку очень понравилось учиться дистанционно. Сначала были проблемы с самодисциплинной, но когда она поняла,что учится для себя, а не для галочки,все изменилось кардинально. Я рада,что дочка преобрела такие навыки,умения и конечно знания!! Все зависит от педагога, а у нас они молодцы!
      Быстро перестроились и ребят смогли настроить на более самостоятельную работу!! Ведь впереди взрослая жизнь, без учителей и родителей, и принимать решение придется им самим! А жизнь никого не щадит. Так что становимся ответственнее и хватит перекладывать проблемы и решения на других!!! Желаю всем стать выносливее,мудрее,самостоятельнее, умнее, ответственнее!!?

  7. Я категорично проти дистанційного навчання, отупіння, позбавлення дітей друзів, псування очей!!!

  8. Наших детей хотят оставить без образования! Мы в 90 _тие учились в холодных школах без обедов, в войну школы работали, их бомбили ,а они учили детей. А сейчас прикрываясь каким-то вирусом(которых миллионы на Земле), розрушают экономику , ведут страну к дефолту и полному поробащению. Народу пора простираться!!!

  9. Це просто жах! Я категорично проти дистанційного навчання! Поверніть нормальне дитинство нашим дітят

  10. Что за бред,вы там что в Раде сума сошли ???вот пусть министр образования берет и учит наших детей дистанционному обучению,вы пи*** добрались до шахтеров,закрыв шахты теперь и до детей добрались закрыв школы,у*** ну ничего вы все под богом ходите.

  11. А мені подобається. В мене діти за період карантину більше інформації освоїли, ніж за весь рік. Це все-таки індивідуальне навчання. Кожній дитині пояснюється окремо. А якщо батьки е мають часу, то для цього є відео – уроки. Не сподобався вчитель – дивись іншого. Час можна вибрати, коли уроки робити. Спілкування з друзями може відбуватись і після уроків, коли футбол ганяють. Знову ж таки : економія на одязі, а мене все-таки четверо дітей, спробуй їх всіх одягти. За вчителів не переймаюся, все – одно скаржаться що зарплата мала, а в школі не всі докладають тих зусиль, на ту зарплату. З булінгом нічого не роблять. Одним словом : нам краще дистанційне.

    1. Тому батькам повинні надати право вибору дистанційно чи ні…, за рахунок таких як ви (хто бажає навчатися дистанційно і їм все ОК) знизиться накопичуваність класів, і такі батьки як я ,які бачать більше мінусів ніж плюсів у дистанційному навчальні зможуть відправити своїх дітей до школи. І у наших дітей теж показник у навчанні підвищиться бо дітей буде не 35 чоловік, а 10-15. І школа на мою думку це не тільки знання, а дисципліна і соціолізація насамперед.

    2. Діти повинні ходити до школи. Дистанційне навчання підходить хіба що деяким свідомим і мотивованим старшокласникам, яким треба підготуватися з кількох предметів до зно. Але більшість дітей, навіть старшокласників, не є такими свідомими і відповідальними. В таких умовах відповідальність перекладається на батьківські плечі. Маючи двох школярів, доводиться миритися з тим, що ноутбук один, а друга дитина змушена псувати зір в телефоні.
      А скільки батьківських нервів і часу потребує “дистанційне навчання”?
      Така освіта може бути якісною тільки якщо дорослі мають достатньо знань, часу і валер’янки, щоб навчити своїх дітей.

  12. Ніхто не думає про вчителів,яким потрібно перевіряти учнівські зошити онлайн. Зір посаджений, перевіряли вночі,адже швидкість інету краще. Пропонують закупити відео до всіх уроків,але безкоштовних окулярів ніхто не запропонував. Багато вчителів проти такого навчання,але ніхто не запитує.

  13. Категорически против. По опыту предыдущего дистанционного обучения, вывод такой: дети в ужасе, родители в “мыле”, особенно если детей двое и больше. В голове у детей ноль, родители судорожно вспоминают ,чему их учили в школе,чтобы вместо опытного преподавателя , что-то втемяшить в голову ребенка. Даже не знаю,у кого больше нервный срыв :у детей или родителей. Дети разные,родители тоже, Не все на столько ответственны В итоге ??????.У меня двое внуков и сын-подросток .Мнение детей – хотим в школу Мнение родителей – не переходить на дистанционное обучение.

  14. А хто думає про цих дітей ??
    А хто подумав про батків??
    тобто жінці, як мінімум, якщо повна сімя потрібно буде звільнятися з роботи!!?? чи дитина має сидіти сама вдома у віці 7-ми років і займатися???

    Ну що за жахливі зміни???
    навіщо тоді вчителі взагалі будуть, принаймі їх половина??

    1. МОН хоче зробити щоб діти деградували…
      В нашому містечку закривають ліцей(один з найкращих в області), а школу перетворять в гімнозію з 9 класами.Що тепер робити незрозуміло….

    2. Шановні батьки будьте активнішими.Не дозволило забрати у наших дітей майбутнє! Дистанційне навчання це геноцид наших дітей!